05.01.2017

Ciljevi postoje da bi se sprovodili

Klijenti TimoCom-a o svojim iskustvima sa funkcijom za učitavanje i preuzimanje dokumenata

(4)

Erkrath, 05.01.2017 – Najveća evropska transportna platforma TimoCom je za prošlu godinu sebi postavila veoma važan cilj: da i dalje digitalno obogaćuje platformu. Rečeno, urađeno. Od poslednjeg septembra preko 36.000 klijenata može da koristi funkciju učitavanja i preuzimanja dokumenata.

Namera pružaoca IT usluga je bila da svojim korisnicima uz pomoć nove funkcije prokrči put ka digitalnom poslovanju i da ih podrži u optimiranju njihovih procesa. Funkcijom učitavanja i preuzimanja korisnici mogu jednokratno uneti često tražene dokumente koji mogu biti potrebni za odvijanje transporta i staviti ih na raspolaganje drugim korisnicima platforme za preuzimanje. Tako je od lansiranja ove usluge već unešeno više hiljada dokumenata na transportnu platformu. Preduzeće koje je kao jedno od prvih prepoznalo prednosti ove usluge je špedicija Kellershohn u Lindlaru. Oni su oduševljeni novom funkcijom jer ona ne samo pojednostavljuje procese, već i značajno doprinosi zaštiti životne sredine. „Veliki značaj pridajemo održivosti jer naša ideje vodilja glasi - logistika za čoveka i životnu sredinu. Ako pođemo od toga da dnevno dobijamo i do 32 jednostrana dokumenta, to je oko 1000 listova papira mesečno. I pri tom moramo uzeti u obzir da se neki dokument može sastojati od više stranica, kao na primer osiguranje prevozničke odgovornosti. To je hrpa papira. Zbog toga preferiramo poslovne partnere od kojih možemo preuzeti dokumente bez papira, dakle u digitalnoj formi“, objašnjava direktor Willi Kellershohn.

Vreme je novac

„Voleo bih da mogu da zaustavim vreme“ - rečenica je koju je sigurno svako već jednom izgovorio. Ovu sposobnost žele sigurno svi koji rade u transportnoj i logističkoj branši jer vreme je ovde najdragocenije dobro. To zna i Jody Dal Ferro, dispečer u porodičnom preduzeću Dal Ferro Trasporti u Italiji: „Ranije smo prilikom zaključenja posla uvek dobijali najmanje četiri dokumenta faksom ili elektronskom poštom. Međutim, oni ponekad nisu bili kompletni ili je prilog bio preveliki, pa smo morali još jednom sami da tražimo. To nas je koštalo vremena i živaca. Sa novom funkcijom ove probleme gotovo da više nemamo. Neki partneri su se u početku čudili zašto mi kao malo preduzeće pridajemo toliko značaja digitalizaciji, ali ko želi da opstane na tržištu, mora ići ukorak s vremenom.“

Ukorak s vremenom želi da ide i najveća evropska transportna platforma. Za 2017. godinu pripremamo, naime, još jednu veliku novinu kojom želimo da podržimo naše klijente u oblasti optimiranja procesa i digitalnog poslovanja. Planirano je da ona bude predstavljena klijentima sredinom godine.

Preuzmi saopštenje za štampu
do vrha