Vaše jednostavno rešenje u slučaju neplaćenih računa

Kada je rok za plaćanje nekog računa istekao, podržaće Vas služba naplate potraživanja TIMOCOM-a i pomoći Vam da dođete do svog novca.

Kao neutralni posrednik savetujemo Vas individualno u svakom pojedinačnom slučaju i kod mnogih možemo inicirati plaćanje nenaplaćenih potraživanja. TIMOCOM-ov advokat Alexander Oebel i njegov tim pri tom beleže kvotu uspešnosti od 86%.

Posredujemo za Vas širom Evrope na 27 jezika. U slučaju kašnjenja sa plaćanjem Vaših poslovnih partnera možete se osloniti na kompetentnu i pouzdanu pomoć TIMOCOM-ovog tima za naplatu potraživanja. Želje naših korisnika će biti rešene brzo, povoljno i vansudski, kako iz kašnjenja ne bi nastao spor. Korektnost i razumevanje će se pobrinuti za to da Vaši poslovni odnosi opstanu. Za Vas je služba međunarodne naplate potraživanja korektan i stalni partner u upravljanju potraživanjima.

Angažujte sada službu za naplatu potraživanja

86%

Kvota uspešnosti u 2019. godini

Ovo nudi služba naplate potraživanja TIMOCOM-a:

  • jednostavno i udobno angažovati onlajn
  • od 2003. godine sa zvaničnom državnom dozvolom
  • kompetentno savetovanje i podrška kod naplate Vaših potraživanja
  • Podrška širom Evrope na 27 jezika
  • brzo i diplomatsko rešenje u upravljanju potraživanjima
  • uspešni u preko 86% svih slučajeva

Ovako zahtevate uslugu naplate potraživanja TIMOCOM-a:

Pošaljite popunjeni formular na: inkasso@timocom.com ili faksom na +49 211 88 26 58 00

Naš tim za međunarodnu naplatu potraživanja će Vam se javiti i pobrinuti za ostalo – na Vašem maternjem jeziku!

Nudimo . Pored osnovne cene od 20 evra druge naknade se orijentišu prema visini potraživanja. One se zasnivaju na nemačkim zakonskim okvirima o naknadama. Izračunajte pre angažovanja u samo nekoliko koraka troškove koji nastaju u slučaju uspeha.

Kalkulator za izračunavanje naknade

Molimo odaberite odgovarajuću valutu i nakon toga unesite iznos otvorenog potraživanja.

0 €

Najčešće postavljana pitanja u vezi sa Međunarodnom naplatom potraživanja – TIMOCOM

Jednostavno preuzmite preuzmite ovde formular, popunite ga i pošaljite elektronskom poštom na inkasso@timocom.com ili faksom na +49 211 88 26 58 00. Mi ćemo Vas kontaktirati ili nas jednostavno nazovite na +49 211 88 26 68 00.

Da, jer usluga naplate potraživanja stoji na raspolaganju svim stalnim klijentima TIMOCOM-a. Ako još uvek niste zaključili ugovor, možete se registrovati ovde.

Ne. Naš tim će Vam rado pomoći i kod nenaplaćenih potraživanja koja nisu nastala preko sistema pametne logistike. Pošaljite nam sada Vaš slučaj naplate potraživanja.

U 2019. godini smo uspešno posredovali u više od 86% slučajeva.

Naplaćujemo naknadu za obradu u iznosu od 20,00 €. Samo u slučaju uspeha naplaćujemo dodatnu proviziju za našu uslugu naplate potraživanja koja zavisi od visine potraživanja. Ova provizija se temelji na nemačkim zakonskim okvirima i može biti izračunata u našem kalkulatoru naknade pre izdavanja naloga. .

Načelno važe pravni principi štete zbog kašnjenja u skladu sa EU direktivom 2011/7/EU. Ona treba da dovede do toga da neplaćeni računi budu brže plaćeni. Od stupanja na snagu ove direktive u EU zemljama važe nova prava i obaveze u slučaju kašnjenja sa plaćanjem. Za poverioca i dužnika to znači:

računi između preduzeća po pravilu 30 dana nakon dospeća automatski dospevaju u docnju. Pri tom su rokovi plaćanja od preko 60 dana dozvoljeni samo u izuzetnim slučajevima. Ako uprkos tome dođe do kašnjenja sa plaćanjem, poverilac može zahtevati od dužnika određene troškove za naplatu svojih potraživanja, kao i zateznu kamatu.
Troškovi naplate mogu sadržati sopstvene troškove opomene nastale zbog kašnjenja, kao i troškove za naplatu, advokatske troškove i troškove advokatske opomene. Za poverioca to znači da može zahtevati od dužnika naknadu svojih troškova naplate potraživanja. U troškove koji se mogu naplatiti spada i naknada koja nastane u slučaju uspeha. To znači da poverilac može zahtevati od dužnika naknadu svih troškova naplate potraživanja, osnovne troškove uključujući proviziju u slučaju uspeha, ako je potraživanje u docnji i ako je za to kriv dužnik.

Važno je da ova pravila važe samo za račune:

  • koji počivaju na ugovornoj usluzi, dakle, ne, na primer, za štetu ili dupla plaćanja,
  • kod kojih se može dokazati kašnjenje i
  • kod kojih je dužnik rezident EU.

Opomena ili sličan poziv za plaćanje od strane poverioca više nisu potrebni, ali mogu uslediti dobrovoljno i i dalje ima smisla i preporučljivi su kako uopšte ne bi ni došlo do toga.

Naš tim za naplatu potraživanja je za Vas aktivan širom Evrope, a našu uslugu Vam nudimo na sledećim jezicima:

  • bugarski (BG)
  • danski (DA)
  • nemački (DE)
  • engleski (EN)
  • finski (FI)
  • francuski (FR)
  • grčki (EL)
  • italijanski (IT)
  • hrvatski (HR)
  • letonski (LV)
  • litvanski (LT)
  • makedonski (MK)
  • holandski (NL)
  • norveški (NO)
  • poljski (PL)
  • portugalski (PT)
  • rumunski (RO)
  • ruski (RU)
  • švedski (SV)
  • srpski (SR)
  • slovački (SK)
  • slovenački (SL)
  • španski (ES)
  • češki (CS)
  • turski (TR)
  • ukrajinski (UA)
  • mađarski (HU)

Da, naš tim za naplatu potraživanja deluje internacionalno, pre svega širom Evrope, na Vašem maternjem jeziku. Slučajevi naplate potraživanja u inostranstvu nisu nikakav problem za nas.

U slučaju platežne nesposobnosti imovina dužnika se po pravilu stavlja pod upravu stečajnog suda ili eksternog stečajnog upravnika. On upravlja potraživanjima i brine se za podelu preostale imovine. Tako se obezbeđuje da ne samo poverioci koji su bliže dužniku realizuju svoja potraživanja, već da svi poverioci budu tretirani što je ravnopravnije moguće.

Svaka država predviđa poseban postupak u kojem svi poverioci prijavljuju svoja potraživanja. Mi preporučujemo da prijavite potraživanje neposredno stečajnom upravniku kako biste u postupku bili uzeti u obzir kao poverilac i kako ne biste smanjivali preostali iznos troškovima zastupanja.

Naš cilj je da podržimo poverioce prilikom ostvarivanja svojih opravdanih zahteva. U slučaju uskih grla kod dužnika mogu se, npr. postići dogovori kao što je plaćanje u ratama, tako da poverilac uprkos svemu dođe do svog novca. Istovremeno TIMOCOM za svoje klijente u sistemu pametne logistike obezbeđuje da se spreči nastanak daljih dugova.

Ukoliko dužnik ne želi da plati bez navođenja razloga, takvo ponašanje protivreči kriterijumima kvaliteta TIMOCOM-a. Zbog toga ne može biti odobreno ostajanje u mreži proverenih klijenata.

Preuzmite naš formular za naplatu potraživanja u PDF formatu.

Preuzimanje naloga za naplatu (755 kB)

Naplata potraživanja

+49 211 88 26 68 00

+49 211 88 26 58 00

inkasso@timocom.com

Opšti uslovi – naplata potraživanja

do vrha

Slažem se sa tim da ova strana upotrebljava kolačiće (Cookies) za analize, lične sadržaje i reklame. Saznajte više