
Upravljajte transportnim nalozima centralno i digitalno
Evidentirajte centralno transportne naloge eksternih nalogodavaca
Koristite praćenje naloga povezivanjem GPS predajnika i transportnih naloga
Arhivirajte svoje transportne naloge: Nudimo Vam da ih čuvamo 10 godina
Kompletan proces u sistemu pametne logistike
Svoje transportne naloge sa svojim partnerima obrađujete direktno u TIMOCOM-ovom sistemu. Zahvaljujući digitalnom procesu komunicirajte brzo i dodatno štedite vreme prilikom evidentiranja podataka. Pošto se svi nalozi automatski prevode na odgovarajući jezik, ne postoje jezičke barijere i takođe ni gubitak vremena. Dodatna prednost je pregledan prikaz u poređenju sa drugim komunikacionim kanalima, kao što je, na primer, elektronska pošta.
Osim toga sa TIMOCOM-om uživate uobičajeno visoku zaštitu podataka. Podaci ostaju uvek između klijenata, odnosno zaštićeni su od pristupa neovlašćenim licima. Svi serveri se nalaze u Nemačkoj, tako da ovde važi nemački zakon o zaštiti podataka. Ni jedan podatak ne napušta zemlju.
Želite li da koristite upravljanje transportnim nalozima za upite za transport? Rado ćemo Vam pomoći.
Kontaktirajte nas odmah!
Vaše prednosti:
Brza komunikacija zahvaljujući digitalnoj obradi.
Obostrana sigurnost zahvaljujući obavezujućem ugovornom dokumentu
Transportni nalozi na jeziku odgovarajuće zemlje
Prilagođavanje naloga za transport pomoću logotipa preduzeća, dokumenata i generatora brojeva naloga
Korišćenje obrazaca za transportne naloge koji se stalno ponavljaju u svako doba
Korišćenje statistika pri donošenju budućih poslovnih odluka
Jednostavno digitalno obrađujte upite za transport
Oba poslovna partnera imaju mogućnost da svojim nalozima upravljaju pregledno i u svakom momentu zadržavaju tačan pregled njihovog statusa - digitalno na centralnom mestu.

Uštedite vreme pametno!
Brza evidencija podataka omogućuje veliku uštedu vremena. Razlozi: bliska integracija sa našom berzom tereta i upitom za transport. I naše funkcije kopiranja i pravljenja formulara kao i inteligentne automatske dopune omogućuju da brzo evidentirate sve podatke svog transportnog naloga.

Napravite pametno procene i analize
Analizirajte svoje poslovne odnose i brojke pomoću naših funkcija analize koje se mogu individualno prilagoditi Vašim potrebama. Iz toga možete izvesti pokazatelje za buduće poslove.

Jednostavno sve imati na oku
Zahvaljujući našoj funkciji praćenje pošiljke je veoma jednostavno. Oba poslovna partnera uvek imaju pregled napredovanja svojih transportnih naloga i na taj način mogu smanjiti troškove komunikacije.

Šta kažu naši klijenti

„Sa TIMOCOM sistemom štedimo do 60 procenata vremena prilikom dodele naloga. Preko formulara nakon toga možemo da unesemo i pošaljemo praktično sve podatke. Ne čekamo elektronsku poštu sa nekakvim zaglavljima ili potvrdama osiguranja, već sve radimo na onlajn." pročitajte priču o uspehu (PDF)

„Znatno smo brži u obradi i sastavljanju naloga. A ono što je za nas apsolutna prednost je da mi sa TIMOCOM sistemom imamo mesto za čuvanje svih naših transportnih naloga i time za reviziju ostavljamo sve podatke na jednom centralnom mestu.“ >>pročitajte priču o uspehu (PDF)
Optimizujte svoje poslovne procese uz pomoć digitalnih transportnih naloga!
Kao nalogodavac digitalno dodeljujete naloge za transport svojim poslovnim partnerima u TIMOCOM sistemu.
Kao prevoznik reagujete na naloge za transport u TIMOCOM transportnoj platformi tako što ih digitalno prihvatate ili odbijate.

Posebno smo pažljivi kada su Vaši podaci u pitanju! Zato TIMOCOM nosi pečat kvaliteta „Hosted in Germany“ (Hostovano u Nemačkoj). Podaci o našim korisnicima se čuvaju u Nemačkoj i time podležu nemačkom zakonu - pre svega nemačkom zakonu o zaštiti podataka koji važi kao jedan od najstrožih u Evropi.
Testirajte sada TIMOCOM-ov sistem.
Testirajte besplatno sadaImate li pitanja? Rado ćemo Vam pomoći: