Uspešno pozicioniranje brenda TimoCom-a u Jugoistočnoj Evropi
IT preduzeće po drugi put zaredom dobija nagradu „Brand Leader Award“
Erkrat/Beograd, 18.04.2016 – Očekivanja su više nego ispunjena: Nakon što je dobio nagradu „Brand Leader Award“ za 2015. godinu, TimoCom je i ove godine osvojio popularan trofej u ekonomiji Jugoistočne Evrope. Time je IT preduzeće ispunilo svoje obećanje da će i ubuduće ozbiljno shvatati želje svojih klijenata u regionu i da će optimizovati svoja softverska rešenja za efikasnije korišćenje. Ceremonija dodele nagrada održana je 14. aprila 2016. u okviru 3. biznis konferencije Transport i logistika Jugoistočne Evrope i Dunavskog regiona TIL u Beogradskom Centru Sava.
Kriterijumi za izbor brend lidera u kategoriji „IT services in transport industry“ (IT usluge u transportu) obuhvataju sve, od inovacija, preko visokog nivoa poznavanja tržišta, pa do autentičnog plasiranja proizvoda. Već više od deset godina nagrada se dodeljuje pod pokroviteljstvom Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Republike Srbije onima koji svojom ponudom uspostavljaju visoke standarde u inovacijama i time posebno stimulišu regionalna tržišta. Tu spadaju i preduzeća kao što je TimoCom. Najveća evropska platforma transporta svojim klijentima nudi između ostalog i berzu tovara i tovarnog prostora, modul za tendere za otpremnike robe i rešenje za praćenje. Milivoje Radovanović, rukovodilac u Mass Media International i organizator konferencije objašnjava da se „Brand Leader Award dodeljuje kompaniji TimoCom za izuzetne operativne performanse, superiornost proizvoda, kvalitet i pouzdanost tehnologije i IT usluge u transportnoj industriji Jugoistočne Evrope.“
Predstavljajući kompaniju TimoCom, nagradu je preuzela Tina Pandža, Country Manager za Jugoistočnu Evropu. Ona nagradu pre svega vidi kao motivaciju za budućnost. „Nastavljamo da radimo na dodatnim koristima za naše klijente. Možemo da zamislimo, na primer, sistem za upravljanje dokumentima, koji olakšava razmenu važnih papira neophodnih za obradu naloga. Pored ostalog, u budućnosti ćemo veliki značaj pridavati bliskom dijalogu sa predstavnicima branše. Zato tokom godine, pored profesionalnih događaja, posećujemo i obrazovne ustanove. Tamo na praktičan način možemo da objasnimo učenicima i studentima ulogu transportnih platformi i uvedemo ih u poslovni svet."