Da li ste već Carrier of Choice?
Ovih 9 saveta će Vas još brže učiniti prvim izborom među pružaocima usluga prevoza
Efikasnost, kvalitetna usluga i digitalizacija – ova kombinacija je ključ uspeha mnogih. Ipak, transportnim preduzećima nije uvek lako da obrate podjednaku pažnju na sva tri aspekta kao ni da ih profesionalno primene, jer je njihov osnovni zadatak: bezbedan i pouzdan prevoz tereta. Saveti koji slede u nastavku mogu pomoći prevoznicima u nastojanju da postanu prvi izbor među pružaocima usluga prevoza.
Smart Logistics System FreightTech-preduzeća TIMOCOM okuplja klijente i dobavljače iz cele Evrope. Obiman portfolio aplikacija i usluga ovog pružaoca logističkih IT usluga može u ovom slučaju biti dragocena podrška:
Informišite se i isprobajte bez ikakvih obaveza
9 saveta za Vašu reputaciju, zadovoljne partnere i održive poslovne odnose
To je zakon tržišta: ponekad ima više tereta nego tovarnog prostora. Na primer nakon havarije broda Ever Given u Sueckom kanalu. Usled toga rastu cene prevoza tereta, a prevoznici mogu da biraju narudžbine. Međutim, postoje i faze u kojima se pojavljuje višak tovarnog prostora. U ovakvim periodima padaju cene, a za opstanak se posebno bore manja transportna preduzeća.
Ovi saveti će Vam pomoći da izađete na kraj sa takvim oscilacijama i da predviđanjem osigurate svoj posao kako biste postali prvi izbor, odnosno „Carrier of Choice“ svojih klijenata.
-
Digitalizujte se
Osetite puls vremena i iskoristite različite mogućnosti savremenih IT sistema, koji se stalno usavršavaju. Svet logistike brzim tempom postaje sve digitalniji, umreženiji i agilniji. Ovakav razvoj nudi mnoštvo olakšica i šansi za rast ne samo Vašim klijentima, već i Vama. Pružaoci IT usluga poput kompanije TIMOCOM pridaju veliki značaj tome da svim učesnicima na tržištu pojednostave pristup digitalnom svetu, da ih aktivno prate na tom putu i pomognu u njegovom oblikovanju.
-
Isporučite na vreme i pouzdano
Vaši klijenti upravo to očekuju od vas. Ni najpreciznije planiranje ne može, međutim, da pomogne u slučaju zastoja ili nepredviđenih događaja na putu. Preko opcije digitalnog praćenja kamiona u realnom vremenu možete da delite podatke o svom položaju sa svojim partnerima. Na ovaj način ne morate ništa da objašnjavate, a na rampi se, na primer, mogu bolje pripremiti za vreme Vašeg dolaska.
-
Ponudite bezbednost
- Osiguranje tereta (skraćeno: OT): Svaki teret treba da osigurate pravilno. Ne žurite i pre polaska proverite da li je sve ispravno osigurano i upakovano. Dobar pregled u ovom slučaju pruža portal Verkehrsrundschau i njegov spisak za proveru osiguranja tereta LasiCheck.
- Sertifikati: Pribavite sertifikate za sva područja i usluge koji su relevantni za Vas i Vaše klijente. Tako ćete obezbediti status pružaoca usluga koji se pridržava najviših standarda kvaliteta i bezbednosti. Ovde ćete pronaći informacije o uobičajenim žigovima i sertifikatima.
- Zaštita podataka: Pitanja zaštite podataka i autentičnosti igraju sve važniju ulogu u digitalnim poslovnim odnosima. TIMOCOM je, na primer, u tu svrhu razvio sigurnosnu mrežu. Ona, između ostalog, obuhvata područja bezbednosti podataka, bezbednosti plaćanja kao i opsežnu proveru novih klijenata.
-
Budite proaktivni
Primer: Opremili ste svoju flotu i sada raspolažete većim kapacitetima nego ranije. Sada optimizujte korišćenje kapaciteta. Ponudite raspoloživ tovarni prostor i pravovremeno informišite svoje partnere o slobodnim kapacitetima. Možete ih plasirati na tržištu tako što ćete na nekoj berzi tereta uneti podatke o kapacitetima svog tovarnog prostora .
-
Komunicirajte bezbedno i na međunarodnom nivou
Evropa je višejezična. To što ne govorite više jezika ne treba da Vas ograničava u komunikaciji sa poslovnim partnerima. Sistem pametne logistike (Smart Logistics System) kompanije TIMOCOM nudi sve usluge neophodne za obavljanje poslovnih transakcija na 24 jezika. Tako ćete izbeći moguće kulturološke i jezičke nesporazume, a možete prihvatiti i narudžbine partnera čiji jezik ne razumete.
-
Budite obavešteni o svim zabranama vožnje
Izbegnite zaobilaženja ili duge zastoje u saobraćaju koji dovode do kašnjenja i frustracije Vaših klijenata i Vas samih. Preko portala www.Truckban.info biće Vam u svakom trenutku dostupne besplatne aktuelne informacije o zabranama vožnje ili vanrednim građevinskim radovima. I to širom Evrope.
-
Planirajte unapred
Prazne vožnje su skupe, štetne za životnu sredinu i mogu se izbeći. Zato rute planirajte unapred. Najkraći put između dve stanice nije obavezno i najefikasniji. Preuzmite drugu ili čak treću narudžbinu i na povratnoj turi pokupite dodatne delimične utovare, koji mogu da se na inteligentan način uklope u Vašu rutu. Druga mogućnost je da efikasnije planirate rute tako što ćete unapred izračunati troškove za njih. Aplikacija Rute i troškovi u TIMOCOM sistemu nudi obe opcije.
-
Budite dostupni
Komunikacija je osnova dobrog poslovnog odnosa. Ne ostavljajte pitanja bez odgovora, već reagujte brzo i ciljano. Sistemi kao što je TIMOCOM imaju integrisanu funkciju obaveštavanja kao i servis za slanje poruka, koji Vam u ovom slučaju mogu biti od velike pomoći.
-
Predstavite se optimalno
Održavanje veb-stranice preduzeća može oduzimati mnogo vremena. Ipak, za većinu Vaših partnerskih firmi je veoma važno da imaju uvid u relevantne dokumente u vezi sa EU licencama, sertifikatima, osiguranjem, prijavom delatnosti itd. Dokažite svoju pouzdanost i od samog početka ostavite optimalan utisak. Segment Profili preduzeća u Sistemu pametne logistike kompanije TIMOCOM nudi Vam jednostavne i unapred definisane mogućnosti da se predstavite u najboljem svetlu.
Uspešno se izdvojite od konkurencije uz digitalnu podršku
Da biste postali prvi izbor među pružaocima usluga prevoza, potrebno je da u svoju radnu svakodnevicu integrišete određene polazne tačke. Ukoliko se odlučite za aplikacije i servise kompanije TIMOCOM, u svakom trenutku ćete imati odgovarajuću digitalnu podršku pri ruci: