TimoCom sa novom funkcijom

Digitalni preokret na najvećoj transportnoj platformi u Evropi

Objavi na ...
21.09.2016

Erkrath, 21.09.2016. godine – Postoji reč od 14 slova koja se sve češće koristi u transportnoj i logističkoj branši i uskoro se bez nje neće moći zamisliti ni vokabular ni preduzeće. Reč je o „digitalizaciji“. Ona nesporno sve više i više povećava brzinu. Kako bi obezbedila svoju konkurentsku sposobnost, preduzeća već sada moraju početi sa optimiranjem sopstvenih procesa. Kako bi u tome podržao više od 110.000 svojih korisnika, pružalac IT usluga TimoCom proširuje svoju transportnu platformu za još jednu značajnu funkciju: Funkcija unošenja i preuzimanja dokumenata

Objavi na ...

Jednostavno neponovljivo
Ranije je to, na primer, izgledalo ovako: Pronađen je odgovarajući tovar i poslovni partneri su se dogovorili. Nakon toga su uobičajena dokumenta morala biti razmenjena faksom ili elektronskom poštom. Na njih će se možda morati čekati ili u najgorem slučaju neće nikada stići. Započelo bi telefoniranje, bilo bi izgubljeno mnogo dragocenog vremena i nervi bi bili na izmaku. Upravo to će sada biti promenjeno jednokratnim postavljanjem dokumenata, kaže portparol preduzeća Marcel Frings: „Funkcija unošenja i preuzimanja koja je integrisana u imeniku firmi omogućuje našim korisnicima da u svoj profil unesu i drugim korisnicima Timo-Com-a stave na raspolaganje za preuzimanje svoja dokumenta koja se često traže, kao što su EU licenca, memorandum ili osiguranje prevoznika tereta. Na taj način otpada opterećujuće slanje dokumenata faksom i elektronskom poštom.“ Osim ovog pozitivnog efekta uštede vremena postoji još jedna najbitnija prednost: Korisnici mogu znatno povećati svoju konkurentsku prednost postavljanjem dokumenata jer što je detaljniji i sadržajni profil firme, to je veća verovatnoća da će posao biti zaključen.

Sigurnost i vidljivost
Upravo kod digitalne razmene dokumenta svi žele da se mogu osloniti na zaštitu svojih podataka i siguran prenos. To kod slanja preko javnih usluga slanja poruka ili elektronskom poštom često nije garantovano.  Novom funkcijom unošenja i preuzimanja klijenti TimoCom-a su na sigurnom kada je u pitanju zaštita podataka jer njihovi podaci podležu strogim nemačkim zakonima o zaštiti podataka, a memorisanje dokumenata se vrši sigurno i kodirano. Osim toga tokom celokupnog procesa postavljanja dokumenta u svako doba imaju punu kontrolu vidljivosti svojih dokumenata jer oni nakon postavljanja nisu vidljivi ni za TimoCom ni za druge klijente TimoCom-a.  Tek kada se neki dokument učini aktivno vidljivim, mogu ga videti i preuzeti i drugi učesnici na transportnoj platformi.

Šta je još vidljivo: TimoCom je položio kamen temeljac za digitalizaciju. Sada za preko 36.000 klijenta važi reč od 7 slova: Krenimo!



do vrha

Slažem se sa tim da ova strana upotrebljava kolačiće (Cookies) za analize, lične sadržaje i reklame. Saznajte više