6 saveta: Kako uspešno započeti poslovnu 2023. godinu?
Novogodišnje odluke - kome još ovo ne zvuči poznato? Dok mi sebi čvrsto obećavamo da ćemo da se hranimo zdravije, više da vežbamo i bolje da koristimo svoje slobodno vreme, glavno pitanje za preduzetnike je: Šta u ovoj godini može da se optimizuje? Naši saveti mogu da Vam pomognu da dobro započnete novu godinu.
1. Osvrnite se na prethodnu godinu
Na početku nove godine, dobro je osvrnuti se na prethodnu i bolje je sagledati. Šta je bilo dobro? Šta je krenulo loše? Gde još ima prostora za poboljšanje? Analizirajte svoje uspehe i neuspehe. Ovo će Vam pomoći da saznate koje su mere imale smisla, kao i čega bi trebalo da se odreknete u novoj godini. Razmotrite takođe i sopstvenu branšu i svoju bazu kupaca. Da li je tu bilo promena? Svi ovi koraci će Vam pomoći da dobijete sveobuhvatnu sliku trenutne situacije i na taj način stvorite osnovu za uspešnu poslovnu godinu.
2. Sledite svoje ciljeve
Trebalo bi da ste već krajem prethodne godine zacrtali ciljeve za narednu. Ukoliko to nije slučaj, krenimo. Znanja koje ste prikupili tokom prethodne godine, pomoći će Vam u tome. Što preciznije formulišete svoje ciljeve, to bolje. Primer: „Želimo da povećamo prihod za 25%“. Ovakva, precizna formulacija, pomoći će Vam da kasnije izmerite svoj stvarni uspeh.
Pazite, pritom, takođe, da Vaši ciljevi budu realni. Uvid u aktuelne brojke i neophodne mere će Vam pomoći u tome.
3. Fokusirajte se na prave stvari
Bez obzira na to koliko je Vaša strategija dobra, biće efikasna samo ukoliko se koncentrišete na ono što je važno. Zapitajte se zato kako možete da pravilno iskoristite svoje dragoceno vreme, kao i šta može da Vam pomogne da biste unapredili svoj posao. Na taj način je moguće da otkrijete koji manji i slabo profitabilni projetkti mogu da budu odbačeni. Ovo će Vam pomoći u optimizaciji korišćenja vrednih resursa, kao što su vreme, novac i kadrovi.
4. Ušteda vremena uz digitalnu pomoć
Digitalizacija omogućava kompanijama da lako pojednostave procese koji oduzimaju mnogo vremena. Odvojite, stoga, vreme, i razmislite o tome koji od Vaših procesa može biti efikasniji ukoliko koristite softver. Bez obzira na to da li se radi o operativnom računovodstvu, nabavci, marketingu ili ljudskim resursima – tržište nudi veliki broj digitalnih asistenata za svaku oblast poslovanja kompanije.
Ukoliko Vam, pre svega, intenzivni transportni procesi oduzimaju vreme i strpljenje, onda imamo pravu stvar za Vas. Berza drumskog saobraćaja kompanije TIMOCOM, nudi Vam mogućnost da sve korake svojih transportnih procesa sprovedete digitalno i centralizovano, u jednom sistemu – od pokretanja, preko angažovanja izvršioca, do izvršenja samog transporta.
Otkrijte odmah sveobuhvatnu i fleksibilnu ponudu kompanije TIMOCOM i ojačajte svoju logistiku u 2023. godini!
5. Obratite pažnju na trendove
Stalno se pojavljuju novi trendovi koji vrše trajan uticaj, kako na društvo, tako i na privredu. Zbog njihovog dalekosežnog uticaja, trebalo bi da budete svesni trenutnih trendova, kako u svojoj branši, tako i u celokupnom privrednom okruženju. Na taj način možete da prepoznate rizike i izazove, i u skladu sa tim da usmerite strategiju svog preduzeća. Logističari i špediteri koji su želeli da opstanu na tržištu tokom 2022. godine, morali su fleksibilno da reaguju na krizu i na mnogobrojne promene. Da bismo Vam pomogli da dobro prođete kroz narednu godinu, sumirali smo logističke trendove za 2023. godinu u jednom članku na blogu.
6. Motivišite svoje zaposlene
Cenjeni zaposleni su srećni zaposleni. Ojačajte osećaj pripadnosti kod svojih zaposlenih, tako što ćete im pokazati koliko su važni za Vašu kompaniju. Odvojite vreme da sa svakim pojedincem razmotrite prethodnu godinu i zajedno postavite nove ciljeve za narednu. Ovo je važno, jer ciljevi mogu da se dostignu, jedino ukoliko su unapred saopšteni.
Savršeno spremni za novu godinu
Sa ispravnim stavom, pozitivnim pristupom i pravim alatima, možete već na početku godine odrediti pravac za uspešan start u novoj poslovnoj godini.
Uvek imajte na umu da je vreme Vaš najvažniji resurs. Koristite ga zato što efikasnije. Digitalna rešenja će Vam pomoći u tome. Možete ih koristiti da skratite dugotrajne radne procese i tako stvorite kapacitete za druge važne teme, npr: Vašu strategiju, nove pristupe zasnovane na trendovima ili Vaše zaposlene.
Logistika ima poseban potencijal za uštedu vremena. Berza drumskog saobraćaja kompanije TIMOCOM, omogućava Vam da brzo i efikasno upravljate celim procesom transporta. Na taj način zadržavate kontrolu nad statusom pošiljke, a naloge možete dodeliti u roku od nekoliko minuta i digitalno ih obraditi. Osim toga, zahvaljujući partnerstvu sa JITpay, garantovano Vam je pouzdano i sigurno plaćanje.
Učinite sada prvi korak i uđite dobro pripremljeni u novu godinu, pomoću neobavezujućeg testa: