30.12.2015

Vreme za igru na najvećoj platformi za transport u Evropi

Zaposleni u TimoCom-u preuzimaju ulogu svojih klijenata na Live-Game-Event-u

(2)

Erkrat, 9.12.2015. Samo u prvih 10 dana od predstavljanja na tržištu, preko TimoCom-ovog Messenger-a poslato je preko 500.000 poruka. Najveći do sada izmereni broj istovremeno prijavljenih korisnika iznosio je 37.000 – sa tendencijom porasta. Ali TimoCom sa svojim Messenger-om nije uveo nove načine rada samo u IT u oblasti logistike. I interne obuke za proizvode koje se organizuju za zaposlene, održavaju se preko TimoCom Messenger-a, daleko od Power Point-a i sala za sastanke. Na Live-Game-Event-u zaposleni u korisničkom servisu, knjigovodstvu i kadrovskoj službi preuzeli su uloge dispečera, prevoznika i otpremnika da bi iz prve ruke doživeli prednosti TimoCom Messenger-a.

Jedna naizgled obična sreda u kući najveće evropske platforme za transport. Ali za vreme pauze za ručak kantina je prazna. Umesto nje, svi hodnici, kancelarije i veliko skladište su puni kao prvog školskog dana: „Allora, hoćete da dođete svi do mene molim vas?! Uskoro počinje! Gde beše mogu da nađem Live-Stream?!“ – Službenica odeljenja za podršku klijentima rođena u Italiji Anja Paglialunga priprema se za prvu telefonsku rundu u „Messenger Game“. Na ovom Live-Game-Event-u danas zaposleni u najvećoj evropskoj berzi transporta glume uobičajene procese pregovaranja između proizvodnih kompanija i špedicije, odnosno prevoznika. Zato je odsek za razvoj u kompaniji TimoCom napravio na transportnoj berzi zatvorenu korisničku grupu sa ponudama koje su posebno napravljene za igru. Ovde Anja kao „kapiten“ svog tima pokušava da što je brže moguće pronađe idealnog partnera za svoj nalog za transport. Dok još uvek čeka na signal za start, „glasnik“ Eddy, koji se danas u plavom TimoCom moru ističe svojim crvenim pantalonama, već stoji na vratima. Poliglota se malo šali na španskom, malo na francuskom da bi malo smanjio uzbuđenje. Njegova francuska koleginica Claire ima ulogu „figure za igru“. Ona će uskoro saznati poziciju svog tima i otići u skladište zgrade na čijem podu je zalepljeno polje za igru slično šahovskom u prirodnoj veličini. Princip igre sličan je popularnoj igri „Podmornice“. Anja mora da pokuša da pronađe partnera za Claire koji je najbliži njenim koordinatama. Tim TimoCom platforme počinje pretragu ponuda, a Anja podiže slušalicu i bira brojeve. Nažalost, sve linije su odmah zauzete. „Ahhhhh, znači tako je klijentima“, kaže službenica odeljenja za podršku klijentima. Nažalost, glasnik Eddy u ovoj rundi ne može da prijavi dogovor. Claire dakle može samo da gleda kako se druge figure za igru kreću jedna ka drugoj da bi fiktivne dogovore za transport postignute preko telefona potvrdile rukovanjem.

Očigledan pobednik: TimoCom Messenger

U takozvanoj „Messenger rundi“u kojoj su timovi međusobno komunicirali preko opcije Business-Chat, odmah se vidi razlika: U timu koji je vodila Anette dogovor je postignut već za 1 minut i 52 sekunde. „Stvarno je uzbudljivo. Preko Messenger-a smo odmah postigli dogovor. Ide zaista neverovatno brzo!“  I kod Anje je isto: „Sa Messenger-om smo pomerili našu neuspešnu rundu sa početka. Super dil. Mislim da ću da pređem u špediciju! I love it!“ Iako i u ovoj igri simulacije morate da imate malo sreće kao u stvarnom životu, ipak su zahvaljujući novom Business-Messenger-u ovog puta sve kolege bile uspešne. Polje za igru u skladištu je puno. Sudije sada imaju najteži posao jer ima gotovo duplo više sklopljenih ugovora.

U međuvremenu voditelj Nils Ott iz odeljenja za komunikacije donosi zaključak: „Kolege su se zaista zabavile. Suština poruke da se unutar berze jednostavnije i brže može komunicirati preko TimoCom Messenger-a je jasno preneta. I kada klijent postavi pitanje o načinu funkcionisanja i prednostima, možemo da kažemo: Hajde da se igramo zajedno.“

Preuzmi saopštenje za štampu
do vrha