07.03.2016

Uspešnije nego što je planirano: TimoCom predstavlja brojke za 2015. godinu

Veliki porast klijenata i ponuda na platformi za transport

(1)

Erkrat, 29.02.2016 – Kompanija TimoCom je u protekloj fiskalnoj 2015. godini dodatno ojačala svoju poziciju kao najveća evropska platforma za transport. Do sada već više od 110.000 korisnika svakog dana postavlja do pola miliona ponuda za tovar i tovarni prostor. Kada se to primeni na celu prošlu godinu, to znači: 68,1 miliona ponuda koje su objavljene preko platforme u 2015. godini. Vrednosti preduzeća takođe je doprinela i nagrada „Najbolji brend 2015“ kao i nagrada „connect“ diva iz oblasti telematike, kompanije TomTom. I uvođenje TimoCom-ovog Messenger-a sa već preko 700.000 poslatih poruka može da se smatra uspehom.

Ogroman porast ponuda tovara i tovarnog prostora

Preduzeće stacionirano u Erkratu pored Diseldorfa ima preko 400 zaposlenih i sa godišnjim prometom od 56,7 miliona evra predstavlja jednu od najuspešnijih IT kompanija srednje veličine u čitavoj evropskoj transportnoj i logističkoj branši. Još interesantnije od poslovnih pokazatelja i preko 7.200 ugovora sa novim klijentima trebalo bi da bude 68,1 miliona ponuda za tovar i tovarni prostor na nivou Evrope, koje su ponuđene u 2015. godini na platformi kompanije TimoCom. To znači rast od 16% u odnosu na prethodnu godinu. Pored sve većeg broja klijenata, ovom rastu je doprinelo i mnogo novih interfejsa. Čitavih 13% od ukupnih ponuda za tovar i tovarni prostor objavljeno je zahvaljujući novim uspostavljenim vezama između softvera za otpremanje klijenata kompanije TimoCom i platforme za transport. Preko ovih interfejsa ponude za vozila i teret su u svega nekoliko klikova prenošene iz internih programa za špediciju preduzeća direktno na TimoCom. Još jedna dodata vrednost je i rešenje za praćenje koje obuhvata sve ponuđače TC eMap® gde je priključeno više od 170 ponuđača iz oblasti telematike. Povezivanje obezbeđuje da više ne morate da prelazite sa više izabranih telematskih aplikacija na TimoCom platformu čime se štedi mnogo vremena.

Klijenti kompanije TimoCom su i dalje veoma zadovoljni

Još jednu važnu uštedu vremena primetilo je u anketi 25% klijenata već u prve dve nedelje nakon uvođenja TimoCom Messenger-a. „Četvrtina naših klijenata je reklo da preko Messenger-a može brže da zaključi ugovore. To je za fazu prilagođavanja veoma dobar rezultat“, rezimira glavni predstavnik kompanije TimoCom Marcel Frings. Preko opcije za poslovno četovanje do sada je poslato 700.000 poruka. „Mi ne pružamo samo čistu dodatu vrednost za korisnike TimoCom-a, već ojačavamo i njeno prihvatanje. Zbog toga nas veoma raduje što je 86% naših korisnika još od uvođenja imalo utisak da je veoma dobro informisano pre uvođenja novog proizvoda“, naglašava Frings. Dobre povratne informacije koje dobijamo od klijenata ogledaju se i u nagradi „Beste Marke 2015“, za koju su čitaoci EMT-a izabrali kompaniju TimoCom po sedmi put za redom.

Inovacije za 2016. godinu su već u pripremi

Nakon svođenja računa za prethodnu godinu, glavni predstavnik kompanije TimoCom pruža uvid i u ono što tek treba da se desi u 2016. godini: „Pošto je Messenger već utabao stazu, tokom ove godine uvešćemo profesionalni sistem za upravljanje dokumentima. Između ostalog, trenutno stavljamo akcenat na naše aktivnosti u Velikoj Britaniji i Turskoj. Kratko rečeno: Dodajemo gas za naše klijente u čitavoj Evropi.“

Svoju sledeću inovaciju IT kompanija želi da predstavi baš na najvećem sajmu transporta i logistike IAA komercijalna vozila 2016 u Hanoveru.

Preuzmi saopštenje za štampu
do vrha