16.02.2015

Ispunjena 2014. godina za TimoCom: Ciljevi su i premašeni

Onlajn tržišta za transportne usluge u Evropi sve više rastu

(2)

Erkrat, 29.01.2015. – Ponuđač vodeće berze tereta na tržištu Evrope i dalje ima čvrsto tlo pod nogama i beleži uspešnu 2014. godinu. Visoke prihodne cifre TimoCom Soft- und Hardware GmbH duguje prvenstveno sve većem broju klijenata, koji ne cene samo veliku ponudu tovara i tovarnih prostora. U protekloj godini za dobru situaciju u svim oblastima poslovanja IT preduzeća zaslužni su i uvođenje mobilnog pristupa, sve veći broj ponuđača iz oblasti telematike i stabilna ponuda dugoročnih tendera. I u 2015. godini proizvođač softvera gleda u budućnost sa jednakim optimizmom. Svakom učesniku u transportnom lancu i u tekućoj godini treba da se ponudi kvalitet proizvoda koji želi. 

 

Potpuno ispunjena očekivanja

Preduzeće sa sedištem u Erkratu kod Diseldorfa uspešno pojednostavljuje pomoću berze transporta TC Truck&Cargo® još od 1997. godine svakodnevno transportno poslovanje mnogih disponenata i nalogodavaca iz čitave Evrope. Preko platforme ponuđača softvera u 2014. godini je postavljeno 58,9 miliona ponuda tovara i tovarnog prostora, što u odnosu na 2013. godinu predstavlja rast od 7,6 procenata, odnosno 4,1 milion ponuda. Ukupno je objavljeno tovara za dužinu od 451 miliona metara, što odgovara 11-strukom obimu Zemlje. Sa količinom od preko 647 miliona tona teškog tereta TC Truck&Cargo® je pridobio i predstavnike industrije. Za platforme za tendere kompanije TimoCom u 2014. godini odlučilo se i zaključilo ugovor 6.903 novih klijenata. „Naša očekivanja su potpuno ispunjena i radujemo se što će kroz nove ugovore na berzi biti ponuđeno još više novih naloga“, kaže Marcel Frings, glavni predstavnik kompanije TimoCom. Ako klijenti žele da preko dugoročnih naloga za transport još optimalnije iskoriste svoje kapacitete, preduzeće koje se bavi razvojem softvera na svojoj onlajn platformi za evropske tendere u oblasti transporta TC eBid® već godinama nudi još jednu pouzdanu alatku. O tome svedoči ukupno 6.022 tendera koji su odrađeni u 2014. godini, ali Frings ističe: „Sigurni smo da bi naši klijenti mogli dodatno profitirati od ovih dodatnih tovara. Sa 33.000 aktivnih pružalaca usluga u oblasti transporta i logistike, svim učesnicima u transportnom lancu nude se novi poslovni partneri“.

 

Do većeg prometa preko dobrih ideja

Opšti rast se ogleda i u godišnjem prometu, koji je sa 54 miliona evra nešto iznad očekivanja. Frings kaže: „Cilj koji smo sebi postavili nismo premašili samo u brojevima. I u smislu inovacija i novih polja poslovanja imali smo ispunjenu godinu sa puno pozitivnih iskustava“. Ovde, između ostalog, spadaju pristup aplikacijama preko mobilnih uređaja, koji omogućuje pristup TimoCom platformama i dok ste na putu. Bilans u prvim mesecima: Preko 4.200 „mobilnih“ korisnika se redovno prijavljuje preko besplatne aplikacije Transportni barometar sa svojih pametnih telefona ili tableta. Individualni PIN pored uređaja i softvera za pristup brine o postizanju veoma visokog bezbednosnog standarda, na koji se klijenti TimoCom-a odavno oslanjaju. Jednako sigurno i uspešno je rešenje za praćenje TC eMap® koje prikazuje sve aktuelne telematičke sisteme na samo jednoj platformi. „Zahvaljujući dobroj saradnji sa našim partnerima mogli smo da proširimo broj interfejsa u 2014. godini na ukupno 120 evropskih ponuđača“, zadovoljan je Frings.

 

Usluge kao kriterijum kvaliteta

Rad mnogih preduzeća u Evropi koja se bave transportom i logistikom TimoCom olakšava na mnogo drugih načina. Tako klijenti još od 2003. godine koriste licencirani servis za naplatu sa zvaničnim zakonskim odobrenjem. Vansudska naplata zakasnelih uplata u 2014. godini je vršena jednostavno i brzo, uz stopu uspešnosti od 88%. „U suštini, naši klijenti ne moraju ni o čemu da brinu osim o tome da nama izdaju nalog“, naglašava Frings. Poverenje klijenata je takođe poraslo kroz redovne ankete klijenata, koje su u 2014. godini po prvi put sprovođene cele godine. „Kroz redovan razgovor sa našim korisnicima uspeli smo da svoje proizvode još više prilagodimo potrebama“, sumira Frings. Raznolikost i veličina preduzeća srednje veličine su u protekloj godini privukli i velika imena iz branše. „Kroz aktuelnu akciju povraćaja novca koja je još u toku u saradnji sa italijanskim proizvođačem pneumatika Pirelli, ostvarili smo veliku vrednost za naše klijente i dodatno doprineli smanjenju emisije CO2“, nastavlja Frings. I u 2015. godini TimoCom treba da radi na tome da razvija onlajn tržišta tako da usluge u oblasti transporta budu sigurne, efikasne i bazirane na procesima – i izvan granica Evrope. Frings zaključuje: „Naravno, želimo da održimo visok stepen zadovoljstva naših klijenata i to smo sebi postavili kao cilj i u 2015. godini“.

Više informacija o preduzeću TimoCom možete pronaći na www.timocom.rs.

Preuzmi saopštenje za štampu
do vrha