IAA: TimoCom-ova berza skladišta pomaže da se spreči neiskorišćenost kapaciteta
Na drugom štandu predstavljena je kampanja ambasadora transprotne branše
Diseldorf/Hanover, 28.09.2012. Na ovogodišnjem sajmu IAA komercijalna vozila u Hanoveru, TimoCom ponuđač vodeće evropske berze tereta i transporta TC Truck&Cargo® i platforme za tendere TC eBid®, izvukao je nešto novo iz šešira: Najveću raspoloživu berzu skladišta u Evropi. Zahvaljujći veb platformi, preduzeća mogu ubuduće da izbegnu neiskorišćene kapacitete i da brže reaguju kada se pojave uska grla u kapacitetu. Na drugom štandu na sajmu preduzeće je predstavilo svoju promotivnu kampanju „Die Transportbotschafter“ sa rezultatima prvih 111 dana kampanje i budućim projektima.
Pred najveći evropski sajam transporta i logistike TimoCom je izazvao uzbuđenje, a onda je tajna otkrivena na konferenciji za štampu na IAA. Evropska berza skladišta i logistike sa ponudom od do 30.000 prostora za skladištenje u 40 evropskih zemalja pomaže da se smanji neiskorišćenost kapaciteta za skladištenje i da se ti kapaciteti iskoriste što bolje.
Brzo i jednostavno pronalaženje i nuđenje skladišta
Prednosti berze skladišta leže naročito u veličini, brojnosti ponuda na nivou Evrope i jednostavnim mogućnostima pretrage. Oni koji traže prostor za skladištenje, u programu mogu sa svega nekoliko klikova da pronađu slobodni prostor za skladištenje i logistiku koji odgovara njihovim kriterijumima pretrage. Oni koji pak žele da ponude skladište, mogu da postave na berzi slobodan prostor sa svim relevantnim informacijama i da time poboljšaju svoje šanse da ostvare poslovnu saradnju sa onima koji traže skladište.
Transportbotschafter podnosi prvi izveštaj o bilansu
I ambasadori transportne branše su kamionom TimoTruck krenuli put Hanovera. Na posebnom štandu na sajmu na otvorenom predstavljeni su rezultati prvih 111 dana promotivne kampanje „Die Transportbotschafter“. Pored akcija „Hand in Hand durchs Land“ (Ruka u ruci širom zemlje) i „Leben ohne LKW“ (Život bez kamiona), najavljeni su novi projekti. Cilj je da se u budućnosti logistička branša učini atraktivnijom za mlade i da se podstakne razmišljanje o bebzednosti mladih učesnika u saobraćaju.
Više informacija o berzi skladišta, ambasadorima transportne branše i proizvodima kompanije TimoCom naći ćete na adresi www.timocom.rs i www.transportbotschafter.de.