02.07.2013

Čitaoci su opet izabrali TimoCom kao "najbolji brend"

Odličja povećavaju vrednost preduzeća i donose prednosti za korišćenje

(3)

Diseldorf, 20.06.2013. Brendovi se stvaraju, kako je to poznato, tek pomoću korisnika. To važi i za "najbolje brendove" u transportnoj branši, koje su izabrali čitaoci lastauto omnibus, trans aktuell i FERNFAHRER. Prethodnih godina je TimoCom mogao da zauzme svoje mesto na pobedničkom postolju pored velikana u branši kao što su Michelin, Mercedes ili Schmitz Cargobull. I 2013., peti put zaredom, "najbolji brend" u kategoriji "berze tovara" ide preduzeću iz Diseldorfa.

Ako je brend veliki deo vrednosti preduzeća, onda je za vlasnika vodeće berze tovara širom Evrope TC Truck&Cargo® ona preko noći još više porasla. Jer 18. Juna, predveče, je direktor marketinga Kristof Tesinga zastupajući preduzeće prihvatio nagradu za najbolju berzu tovara 2013. "Ova nagrada oslikava lojalnost naših korisnika. Ona nije samo dobra za naš imidž, već i za imidž svih naših korisnika, koji obavljaju poslove preko naše platforme", raduje se Tesinga.

 

Najbolji brend ne kao lovorov venac, već kao motivacija

Nagrada koju je oživeo ETM-Verlag ceni napor prilikom razvijanja inovativnih proizvoda i usluga, koje čine dnevni posao preduzeća koja se bave transportom lakšim i efikasnijim. Tek početkom juna je TimoCom dodao novo, integrisano rešenje za praćenje TC eMap®.


"Ono što je sjajno, jeste to da nagradu "najbolji brend" direktno biraju čitaoci, koji se na osnovu sopstvenog iskustva sa pretragom za teretna vozila i posredovanjem tovara odluče za našu platformu. Ne postoji bolji sud o kvalitetu. To je jednostavno najbolja reklama", naglašava diretkor marketinga. Preduzeće srednjeg staleža trofej ne vidi kao lovorov venac, već kao motivaciju, da nastavi sa dobrim rezultatima i da dodatno popravi i izgradi procese u okviru sistema.

 

Više informacija o TimoCom-u naći ćete i na adresi www.timocom.rs.

Preuzmi saopštenje za štampu
do vrha