Digitalna revolucija: Kako smo uz pomoć kompanije TIMOCOM unapredili naše transportno poslovanje?
Izazovi: Otkazivanje narudžbina u poslednjem trenutku, pomeranje termina utovara i netačne informacije o euro paletama
Kompanija Kamelia bavi se transportom robe, uključujući prevoz ceradama (standardnim i Mega ceradama), robom u kontrolisanim temperaturnim uslovima (standardne i dvokomorne hladnjače, hladnjače sa duplim podom, hladnjače za cveće i hladnjače sa kukama). Pored toga, raspolažu i sa tri vozila do 3,5 tone pogodna za prevoz robe i na visokim i na niskim temperaturama.
Njihovi klijenti često zahtevaju kompleksne i vremenski osetljive utovare i istovare, zbirne transporte u dvokomornim hladnjačama sa duplim podom, kao i pretovar određene količine robe tokom rute.
Izazovi
- Otkazivanje narudžbina u poslednjem trenutku
- Pomeranje dogovorenih termina utovara
- Netačne informacije u vezi sa euro paletama
Rezultati
- Ušteda vremena
- Povećanje obima poslovanja
- Veća efikasnost procesa

Ušteda vremena i rast poslovanja
Kompanija Kamelia suočavala se sa nizom izazova u radu sa klijentima koji su često otkazivali narudžbine u poslednjem trenutku, pomerali dogovorene termine otpreme ili dostavljali netačne podatke o broju euro paleta. Takve situacije redovno su izazivale dodatne troškove, gubitak dragocenog vremena i nesporazume tokom istovara.
Rešenje za ove probleme pronašli su u kompaniji TIMOCOM, koja je postala ključni partner u optimizaciji našeg poslovanja.
TIMOCOM je Kameliji omogućio brzo pronalaženje pouzdanih partnera i smanjujenje rizika od naglih otkazivanja, što je od izuzetnog značaja za stabilnost i sigurnost poslovanja.

O kompaniji Kamelia
Osnovana 2001. godine kao mala porodična firma, Kamelia d.o.o. iz Bosne i Hercegovine brzo se razvila u jednu od vodećih kompanija za uvoz i distribuciju cveća i ukrasnog drveća.
Inspiraciju za pokretanje ovog posla članovi porodice Hodžić (otac i sin) pronašli su u Hrvatskoj, gde su stekli dragoceno iskustvo radeći u firmi specijalizovanoj za proizvodnju i distribuciju cveća. Odlučni da cvetnu industriju u BiH podignu na viši nivo, vratili su se i osnovali sopstvenu firmu.
Počeli su sa skromnim prostorom od svega 56 m², ali su brzo proširili poslovanje i postali jedna od prvih kompanija u zemlji fokusiranih na ovu specifičnu delatnost.
Ključ njihovog uspeha leži u sposobnosti brzog prilagođavanja tržišnim uslovima, što je dovelo do širenja poslovanja na domaći i međunarodni transport. Danas se Kamelia može pohvaliti voznim parkom od 39 šlepera, četiri solo kamiona i dva kombija.
Pored poslovnih rezultata, Kamelia se ističe i po svojoj posvećenosti održivom razvoju i zaštiti životne sredine. Njihov odgovoran odnos prema zaposlenima i poslovnim partnerima čini ih liderom ne samo po rezultatima, već i po poslovnoj etici.
Nakon 19 godina poslovanja, Kamelia zauzima mesto jedne od najznačajnijih firmi u svom sektoru, a nedavna investicija u izgradnju poslovne zgrade na zemljištu od 40.000 m² potvrđuje njihovu jasnu viziju daljeg razvoja.
U ovoj kompaniji trenutno radi 64 zaposlenih, a poslovanje beleži stalan rast. Osim što čvrsto drže lidersku poziciju u industriji cveća, šire svoj uticaj i na druga tržišta.
Njihova posvećenost visokim standardima, stalnim inovacijama i društvenoj odgovornosti čini ih pouzdanim i nezamenjivim partnerom u industriji. Etičke poslovne prakse usmerene ka održivosti ne samo da potvrđuju njihov trenutni uspeh, već ih jasno vode ka dugoročnom rastu i stabilnoj budućnosti.