Izazovi: Otkazivanje narudžbina u poslednjem trenutku, pomeranje termina utovara i netačne informacije o euro paletama

Kompanija Kamelia bavi se transportom robe, uključujući prevoz ceradama (standardnim i Mega ceradama), robom u kontrolisanim temperaturnim uslovima (standardne i dvokomorne hladnjače, hladnjače sa duplim podom, hladnjače za cveće i hladnjače sa kukama). Pored toga, raspolažu i sa tri vozila do 3,5 tone pogodna za prevoz robe i na visokim i na niskim temperaturama.

Njihovi klijenti često zahtevaju kompleksne i vremenski osetljive utovare i istovare, zbirne transporte u dvokomornim hladnjačama sa duplim podom, kao i pretovar određene količine robe tokom rute.

„Promene su izuzetno važne za našu firmu i trudimo se da pratimo sve tržišne trendove jer nam u velikoj meri olakšavaju svakodnevni rad.“

Izazovi

  • Otkazivanje narudžbina u poslednjem trenutku
  • Pomeranje dogovorenih termina utovara
  • Netačne informacije u vezi sa euro paletama

Rezultati

  • Ušteda vremena
  • Povećanje obima poslovanja
  • Veća efikasnost procesa
kamelia-1-data

Ušteda vremena i rast poslovanja

Kompanija Kamelia suočavala se sa nizom izazova u radu sa klijentima koji su često otkazivali narudžbine u poslednjem trenutku, pomerali dogovorene termine otpreme ili dostavljali netačne podatke o broju euro paleta. Takve situacije redovno su izazivale dodatne troškove, gubitak dragocenog vremena i nesporazume tokom istovara.

Rešenje za ove probleme pronašli su u kompaniji TIMOCOM, koja je postala ključni partner u optimizaciji našeg poslovanja.

„Zahvaljujući uslugama TIMOCOM-a, a posebno funkciji za pretragu utovara, značajno smo unapredili efikasnost naših procesa.“

TIMOCOM je Kameliji omogućio brzo pronalaženje pouzdanih partnera i smanjujenje rizika od naglih otkazivanja, što je od izuzetnog značaja za stabilnost i sigurnost poslovanja.

„Povećanje prometa od čak 1000% jasno potvrđuje neprocenjivu vrednost ove saradnje. Uz TIMOCOM, imamo pouzdanog saveznika u suočavanju sa izazovima transportne industrije, čime gradimo čvrste temelje za održiv rast i dugoročan uspeh. “

Kamelia logo

O kompaniji Kamelia

Osnovana 2001. godine kao mala porodična firma, Kamelia d.o.o. iz Bosne i Hercegovine brzo se razvila u jednu od vodećih kompanija za uvoz i distribuciju cveća i ukrasnog drveća.

Inspiraciju za pokretanje ovog posla članovi porodice Hodžić (otac i sin) pronašli su u Hrvatskoj, gde su stekli dragoceno iskustvo radeći u firmi specijalizovanoj za proizvodnju i distribuciju cveća. Odlučni da cvetnu industriju u BiH podignu na viši nivo, vratili su se i osnovali sopstvenu firmu.

Počeli su sa skromnim prostorom od svega 56 m², ali su brzo proširili poslovanje i postali jedna od prvih kompanija u zemlji fokusiranih na ovu specifičnu delatnost.

Ključ njihovog uspeha leži u sposobnosti brzog prilagođavanja tržišnim uslovima, što je dovelo do širenja poslovanja na domaći i međunarodni transport. Danas se Kamelia može pohvaliti voznim parkom od 39 šlepera, četiri solo kamiona i dva kombija.

Pored poslovnih rezultata, Kamelia se ističe i po svojoj posvećenosti održivom razvoju i zaštiti životne sredine. Njihov odgovoran odnos prema zaposlenima i poslovnim partnerima čini ih liderom ne samo po rezultatima, već i po poslovnoj etici.

Nakon 19 godina poslovanja, Kamelia zauzima mesto jedne od najznačajnijih firmi u svom sektoru, a nedavna investicija u izgradnju poslovne zgrade na zemljištu od 40.000 m² potvrđuje njihovu jasnu viziju daljeg razvoja.

U ovoj kompaniji trenutno radi 64 zaposlenih, a poslovanje beleži stalan rast. Osim što čvrsto drže lidersku poziciju u industriji cveća, šire svoj uticaj i na druga tržišta.

Njihova posvećenost visokim standardima, stalnim inovacijama i društvenoj odgovornosti čini ih pouzdanim i nezamenjivim partnerom u industriji. Etičke poslovne prakse usmerene ka održivosti ne samo da potvrđuju njihov trenutni uspeh, već ih jasno vode ka dugoročnom rastu i stabilnoj budućnosti.

Uverite se i sami, testirajte naše tržište besplatno:

do vrha