Pitanja i odgovori o Messenger-u

TIMOCOM Messenger je kanal komunikacije u TIMOCOM Road Freight tržištu koji je integrisan direktno u berzu tereta. On omogućava brzu, sigurnu i efikasnu komunikaciju između ponuđača i potencijalnih izvršilaca, direktno u kontekstu ponude. Korišćenjem TIMOCOM Messenger-a možete skratiti vreme čekanja i istovremeno povećati efikasnost Vaših poslovnih procesa. 

TIMOCOM Messenger štiti sve poruke i podatke u skladu sa standardima TIMOCOM tržišta i na taj način podržava poverljivost i sigurnost. Integrisanjem u Tržište imate kontrolu pristupa svojoj komunikaciji i možete biti sigurni da Vaša kontakt osoba raspolaže registrovanim TIMOCOM nalogom.  

Pri tom korišćenje TIMOCOM Messenger-a ne samo da nudi veću bezbednost, već Vašoj komunikaciji pruža istu obaveznost kao i elektronska pošta, što Vam pomaže da bez napora osmislite svoje profesionalne veze.  

TIMOCOM Messenger je prilikom unosa tereta i tovarnog prostora standardno podešen kao preferirani kanal komunikacije. Ukoliko ne deaktivirate ovo podešavanje, onima koji traže ponude biće prikazan samo TIMOCOM Messenger kao opcija pisane komunikacije. Time ne morate pratiti druge kanale komunikacije i možete se u potpunosti fokusirati na Vaš rad. 

3. Item Picture - AG create offer (1)

Ponuđači prilikom unosa ponuda navode preferirani kanal komunikacije. Izbor možete videti u gornjem desnom uglu kod mogućnosti komunikacije u odgovarajućoj ponudi. Ako je tamo prikazan govorni balon, ponuđač želi kontakt preko TIMOCOM Messenger-a. Ako tragate za nalogom, imate mogućnost da započnete prepisku. U tu svrhu u ponudi tereta ili tovarnog prostora kliknite na ranije pomenuti simbol govornog balona „Upit četom“. Otvara se čet-sloj (chat-overlay) na donjoj ivici ekrana.

4. Item Picture - Chat initiation (1)

U okviru TIMOCOM Road Freight tržišta treperi čet dugme čim se u Vašoj primljenoj pošti pojave nepročitane poruke. Buduća ažuriranja će osim toga uvesti obaveštavanje e-poštom kako bi još više povećala vidljivost i transparentnost u vezi sa primljenim porukama.  

5. Item Picture - Startpage kl1 (1)

U aktuelnoj verziji TIMOCOM Messenger-a možete se takođe informisati o novim porukama preko obaveštenja pretraživača (Zvuk i iskačući prozor), i to i kada trenutno radite u drugim karticama pretraživača. Međutim, za to mora biti aktivirana funkcija u Vašem pretraživaču. 

 

Kako se aktiviraju obaveštenja pretraživača: 

  • Opcija 1: Već ste se ranije saglasili sa obaveštenjima pretraživača.  

U tom slučaju nisu potrebna nikakva dodatna podešavanja i već bi trebalo da ste primali obaveštenja ovim putem. 

  • Opcija 2: Ranije ste odbili obaveštenja pretraživača. 

Morate prilagoditi svoja podešavanja. Kod uobičajenih pretraživača postupak je sledeći: 

 

Za Chrome:  

1. Otvorite TIMOCOM tržište 

2. Kliknite na simbol „Podešavanja“ u adresnoj traci. 

3. Idite na „Podešavanja sajta“. 

4. Pod „Obaveštenja“ izaberite opciju „Dozvoli“. 

 

Za Edge:  

1. Otvorite TIMOCOM tržište 

2. Kliknite na simbol katanca u adresnoj traci. 

3. Idite na „Podešavanja sajta“. 

4. Pod „Obaveštenja“ izaberite opciju „Dozvoli“. 

 

  • Opcija 3: Ranije niste doneli nikakvu odluku u vezi sa obaveštenjima pretraživača. 

Ukoliko ranije u okviru TIMOCOM tržišta niste ni prihvatili ni odbili obaveštenja pretraživača, odgovarajući dijalog će biti prikazan na više mesta u TIMOCOM Messenger-u. Morate samo potvrditi dijalog i nakon toga ćete biti informisani o obaveštenjima pretraživača.

I kada se ponude izbrišu, npr. zato što ste već dodelili nalog, možete pisati poruke u četu jer često postoji potreba za dodatnim pitanjima ili informacijama nakon dodele transportnog naloga. Svi četovi se čuvaju najmanje 12 meseci, tako da i kasnije možete pristupiti relevantnim informacijama i dokumentima. 

Da, korišćenje Messenger-a u vezi sa ponudama je besplatno za sve klijente TIMOCOM-a. 

TIMOCOM Messenger trenutno nudi sledeće funkcije: 

  • Brzi pristup kontakt informacijama: 
    U čet-sloju (chat-overlay) možete videti kako naziv preduzeća, tako i naziv potencijalnog poslovnog partnera, kao i profilnu sliku. Osim toga će Vam biti prikazani mogući jezici koje Vaš sagovornik govori, odnosno razume. Ako kliknete na naziv preduzeća, otvara se profil preduzeća i imate mogućnost da stvorite sebi potpunu sliku o preduzeću sa kojim komunicirate. 

    8. Item Picture (e) - messenger read status (1)

  • Nedvosmislena klasifikacija u ponude tereta ili tovarnog prostora: Ispod kontakt informacija pronaći ćete link koji opisuje datu ponudu tereta ili tovarnog prostora na bazi relacije između polazišta i odredišta. Klikom na relaciju otvara se odgovarajuća ponuda ako je još uvek na raspolaganju u Tržištu i nije izbrisana. Ovo je posebno od pomoći ako paralelno tražite dodatne terete ili ponude tovarnog prostora i želite da brzo vidite sve relevantne informacije. 

    8. Item Picture (e) - messenger read status (1)

  • Razmena poruka preko čet prozora: U četu možete kontaktirati sa licem navedenim u ponudi. Jednostavno ukucajte tekst u predviđeno polje i potvrdite unos tipkom enter ili klikom na pošalji. Sve poruke su poređene hronološki u čet prozoru. 

    8. Item Picture (a) - Chat initiation (1)

  • Prevodi na zahtev: Pošto potencijalno možete komunicirati sa svakim korisnikom u Tržištu, moguće je da ćete dobiti poruku na nekom jeziku koji ne razumete. U tom slučaju imate mogućnost da prevedete poruke. Nakon toga će Vam se prikazati kako originalna poruka, tako i prevedeni sadržaj. U tu svrhu kliknite na tri tačkice pored poruke i izaberite „Prevedi“. Ciljni jezik prevoda određuje se na osnovu izabranog sistemskog jezika u TIMOCOM tržištu.  

  • Izvoz četa: Imate mogućnost da u svakom momentu izvezete svoju čet prepisku. Ovo Vam omogućuje dodatni pristup svojim prepiskama izvan TIMOCOM tržišta i dodatno samostalno arhiviranje. Može biti od pomoći posebno u slučaju neslaganja u transportnom procesu kako bi se rešili konflikti. U tu svrhu kliknite na tri tačkice u gornjem desnom uglu. Nakon toga dobijate mogućnost da preuzmete konverzaciju. U zavisnosti od obima preuzimanje može početi sa malim zakašnjenjem. Čet se čuva kao .html datoteka. Osim toga čet možete sačuvati desnim klikom → Štampaj kao .pdf datoteku. Početak formulara 

  • Funkcije obaveštavanja: Bićete informisani o novim porukama direktno u Road Freight tržištu treperenjem čet dugmeta. 

    5. Item Picture - Startpage kl1 (1)

  • Push obaveštenja: U aktuelnoj verziji TIMOCOM Messenger-a možete se informisati o novim porukama preko obaveštenja pretraživača (Zvuk i iskačući prozor), i to i kada trenutno radite u drugim karticama pretraživača. Međutim, za to mora biti aktivirana funkcija u Vašem pretraživaču.

  • Razmena dokumenata (otpremanje i preuzimanje): Klikom na zaokruženi + dobijate mogućnost da svom potencijalnom poslovnom partneru omogućite prijem relevantnih dokumenata. Za to morate izabrati i otpremiti dokumente. Mogu se deliti dokumenti do veličine od 5 MB u sledećim formatima:

    .pdf, .xlsx, .xdoc, .img, .png, .webp 

    8. Item Picture (b) - Upload documents (1)

  • Pregled poruka: Pogledajte sve svoje konverzacije na jednom mestu.  U donjem levom uglu, pored navigacije stranice, imate mogućnost preglednog prikaza svih svojih prepiski: Za to jednostavno kliknite na beli kružić sa plavim govornim balonom. Pregled koji se otvara sadrži sve konverzacije uključujući relevantne informacije, kako bi se one mogle nedvosmisleno odabrati. Dodatno uz informacije koje imate i u četu, ovde ćete videti i poslednju poslatu poruku. Poruke su sortirane hronološki. Zbog toga će Vam se uvek najpre prikazati najnovija poruka. 

    8. Item Picture (c) - Messenger chat (1)

  • Pretraga četova: U pregledu poruka možete pretraživati prema preduzećima. U tu svrhu unesite željene podatke u polje za pretragu, ispod prepiski. Možete pretraživati prema sledećim informacijama:  

    - skraćenica zemlje utovara 

    - skraćenica zemlje istovara 

    - mesto utovara 

    - mesto istovara 

    Biće prikazano 30 najnovijih pogodaka. 

  • Indikator kucanja: Možete videti da li Vaša kontakt osoba upravo piše poruku. 

    8. Item Picture (d) - messenger typing indicator (1)

  • Označavanje pročitanih poruka: Takođe ćete dobiti obaveštenje da je Vaša poruka dostavljena, kao i napomenu da je Vaš poslovni partner pročitao poruku (ili još uvek nije). 

    - dostavljeno: plava tačka 

    - pročitano: profilna slika 

    8. Item Picture (e) - messenger read status (1)

  • Emodžiji: Koristite emodžije kako biste dali lični pečat svojim porukama. U tu svrhu kliknite na smajli u polju za poruke.

    8. Item Picture (f) - messenger emoji (1)

  • Završavanje četa: Ako je čet otvoren, u gornjem desnom uglu imate mogućnost da zatvorite čet. Time se zatvara čet i celokupna prepiska, tako da ćete prepisku najpre morati ponovo otvoriti kako biste mogli da komunicirate. 

Ali ovo je tek početak: stalno radimo na dodatnim funkcijama.  

U narednim mesecima planiramo postepeno uvođenje sledećih proširenja:  

  • Obaveštenja e-poštom: Bićete informisani e-poštom ako ste prevideli neku čet poruku, kako bi se podstakla brza reakcija.  

  • Funkcija brisanja: Brisanje nepotrebnih četova radi bolje preglednosti. 

Ovo je samo jedna mala najava, a mi ćemo Vas redovno obaveštavati o našim najnovijim razvojnim koracima. 

Da, TIMOCOM Messenger je u potpunosti integrisan u mobilnu verziju Road Freight tržišta, tako da ga možete koristiti na svakom uređaju. 

10. Item Picture - Messenger mobile 1 (1)

Povratna informacija od Vas nam je važna! Koristite u tu svrhu našu anketu za povratne informacije. Radujemo se Vašim sugestijama koje nam pomažu da poboljšamo Messenger i bolje ga prilagodimo Vašim potrebama. 

Ovde možete videti uputstvo korak po korak o TIMOCOM Messenger-u: 

12. Item Picture - feedback 1

Ovde možete videti uputstvo o TIMOCOM Messenger-u korak po korak:

Potrebna Vam je pomoć ili imate pitanja? Naša služba za podršku rado će vam pomoći.  

do vrha