Da od slučaja kašnjenja ne bi nastao spor: TIMOCOM služba za naplatu potraživanja
Korektnost i razumevanje će se pobrinuti za to da vaši poslovni odnosi opstanu. U tome vam pomaže TIMOCOM služba za naplatu potraživanja: U slučaju kašnjenja sa plaćanjem Vaših poslovnih partnera možete se osloniti na kompetentnu i pouzdanu pomoć.
Jednostavno prosledite svoje naloge za naplatu potraživanja jednostavno i udobno online u svrhu trenutne obrade.
Pouzdana obrada vaših zahteva da biste mogli da se potpuno koncentrišete na svoje osnovno poslovanje.
Sa diplomatskim rešenjima: Preko 80% svih naloga za međunarodnu naplatu potraživanja se uspešno završi.
Kompetentan tim obrađuje vaše zahteve brzo, uz niske troškove i vansudskim putem.
Komunikacija na 27 različitih jezika za optimalnu obradu vaših potraživanja širom Evrope.
Sa zvaničnom licencom od 2003. godine: Profitirajte od obimnog iskustva.
To funkcioniše na sledeći način: Obrada sa TIMOCOM nalogom za naplatu potraživanja
Izračunajte svoje troškove pomoću kalkulatora naknade
Za ovaj nalog je dogovorena naknada za obradu u visini od 25 EUR. U slučaju uspeha, TIMOCOM obračunava nalogodavcu premiju za uspešno obavljen posao u koju je uključena i naknada za obradu. Ovaj obračun se vrši u skladu sa odredbama RVG (Zakona o advokatskim naknadama). Izračunajte svoju naknadu u samo nekoliko koraka!
Ovo naši klijenti kažu o TIMOCOM službi za naplatu potraživanja
Česta pitanja o TIMOCOM međunarodnoj naplati potraživanja
Da, jer usluga naplate potraživanja stoji na raspolaganju svim stalnim klijentima TIMOCOM-a. Ako još niste zaključili ugovor, možete se registrovati ovde.
Ne. Naš tim će Vam rado pomoći i kod nenaplaćenih potraživanja koja nisu nastala preko TIMOCOM Road Freight Marketplace-a. Dajte sada ovde nalog za vaš slučaj naplate potraživanja.
Kvota uspešnosti je više od 80% uspešno završenih slučajeva.
Naplaćujemo naknadu za obradu u iznosu od 25 €. Samo u slučaju uspeha naplaćujemo dodatnu proviziju za našu uslugu naplate potraživanja koja zavisi od visine potraživanja. Ova provizija se temelji na nemačkim zakonskim okvirima i može pre izdavanja naloga biti izračunata u našem kalkulatoru naknade .
Načelno važe pravni principi štete zbog kašnjenja u skladu sa EU direktivom 2011/7/EU. Ona treba da dovede do toga da neplaćeni računi budu brže plaćeni. Od stupanja na snagu ove direktive u EU zemljama važe nova prava i obaveze u slučaju kašnjenja sa plaćanjem. Za poverioca i dužnika to znači:
računi između preduzeća po pravilu 30 dana nakon dospeća automatski dospevaju u docnju. Pri tom su rokovi plaćanja od preko 60 dana dozvoljeni samo u izuzetnim slučajevima. Ako uprkos tome dođe do kašnjenja sa plaćanjem, poverilac može zahtevati od dužnika određene troškove za naplatu svojih potraživanja, kao i zateznu kamatu.
Troškovi naplate mogu sadržati sopstvene troškove opomene nastale zbog kašnjenja, kao i troškove za naplatu, advokatske troškove i troškove advokatske opomene. Za poverioca to znači da može zahtevati od dužnika naknadu svojih troškova naplate potraživanja. U troškove koji se mogu naplatiti spada i naknada koja nastane u slučaju uspeha. To znači da poverilac može zahtevati od dužnika naknadu svih troškova naplate potraživanja, osnovne troškove uključujući proviziju u slučaju uspeha, ako je potraživanje u docnji i ako je za to kriv dužnik.
Važno je da ova pravila važe samo za račune,
- koji počivaju na ugovornoj usluzi, dakle, ne, na primer, za štetu ili dupla plaćanja,
- kod kojih se može dokazati kašnjenje i
- kod kojih je dužnik rezident EU.
Opomena ili sličan poziv za plaćanje od strane poverioca više nisu potrebni, ali mogu uslediti dobrovoljno te i dalje imaju smisla i preporučljivi su kako uopšte ne bi ni došlo do toga.
Naš tim za naplatu potraživanja je za Vas aktivan širom Evrope, a našu uslugu Vam nudimo na sledećim jezicima:
bugarski (BG)
danski (DA)
nemački (DE)
engleski (EN)
finski (FI)
francuski (FR)
grčki (EL)
italijanski (IT)
hrvatski (HR)
letonski (LV)
litvanski (LT)
makedonski (MK)
holandski (NL)
norveški (NO)
poljski (PL)
portugalski (PT)
rumunski (RO)
ruski (RU)
švedski (SV)
srpski (SR)
slovački (SK)
slovenački (SL)
španski (ES)
češki (CS)
turski (TR)
ukrajinski (UA)
mađarski (HU)
Da, TIMOCOM služba za naplatu potraživanja deluje internacionalno, pre svega širom Evrope, na Vašem maternjem jeziku. Slučajevi naplate potraživanja u inostranstvu nisu nikakav problem za nas.
U slučaju platežne nesposobnosti imovina dužnika se po pravilu stavlja pod upravu stečajnog suda ili eksternog stečajnog upravnika. On upravlja potraživanjima i brine se za podelu preostale imovine. Tako se obezbeđuje da ne samo poverioci koji su bliže dužniku realizuju svoja potraživanja, već da svi poverioci budu tretirani što je ravnopravnije moguće.
Svaka država predviđa poseban postupak u kojem svi poverioci prijavljuju svoja potraživanja. Mi preporučujemo da prijavite potraživanje neposredno stečajnom upravniku kako biste u postupku bili uzeti u obzir kao poverilac i kako ne biste smanjivali preostali iznos troškovima zastupanja.
Naš cilj je da podržimo poverioce prilikom ostvarivanja svojih opravdanih zahteva. U slučaju uskih grla kod dužnika mogu se, npr. postići dogovori kao što je plaćanje u ratama, tako da poverilac uprkos svemu dođe do svog novca. Istovremeno TIMOCOM svojim klijentima na Marketplace-u garantuje sprečavanje nastanka dodatnih dugova.
Ukoliko dužnik ne želi da plati bez navođenja razloga, takvo ponašanje protivreči kriterijumima kvaliteta TIMOCOM-a. Zbog toga ne može biti odobreno ostajanje u mreži proverenih klijenata.
Mora da se dostavi sledeća dokumentacija: Transportni nalog, potvrda o isporuci, račun kao i poslednji poziv za plaćanje.
TIMOCOM služba za naplatu potraživanja će proveriti Vaš zahtev. Zatim će Vas jedan od zaposlenih kontaktirati.
Od dospeća potraživanja za to mora da je prošlo najmanje 30 dana.
Moguće je dodati zahtevu više računa jednog dužnika.