Pomoću TIMOCOM praćenja pošiljke uživo stavljate na raspolaganje svom nalogodavcu i svim drugim učesnicima prevoza ažuriranje statusa, predviđeno vreme dolaska (ETA), dokumente pošiljke i, po želji, podatke o poziciji (GPS). To vam štedi mnogo truda i živaca. Automatsko slanje ovih informacija vama, nalogodavcu kao i eventualnim dodatnim učesnicima prevoza smanjuje na minimum vaš trošak za komunikaciju sa svim strankama. Na ova tri jednostavna načina prosleđujete neophodne informacije vašem nalogodavcu.

Ovako jednostavno funkcioniše praćenje pošiljke uživo za vas

Deljenje statusa putem GPS-a
Deljenje statusa po vozaču
Ručno deljenje statusa

Vaš vozač ili vi ste već dodali telematiku vozila u okviru TIMOCOM Marketplace? Onda u maski tura kod „Status putem GPS-a“ izaberite pripadajuću registarsku oznaku odn. odgovarajući GPS prijemnik i ažuriranje statusa će biti automatski podešeno.


Telematika još nije povezana? Onda to možete direktno i učiniti ovde.

LSV_Modul_Izografikoni_gps

Nemate pristup GPS podacima vozila? Onda vozač može da unese ažuriranja statusa. Pošaljite vozaču sve informacije o turi na njegov pametni telefon – na primer putem aplikacije WhatsApp ili elektronske pošte. Vozaču za to nije potrebna aplikacija i on ne mora da se registruje. On otvara turu u pretraživaču svog pametnog telefona i ručno unos status. Vozač dodatno u aplikaciji može da otpremi na server npr. dokaz o isporuci i da ga direktno pošalje vama. 


Uskoro dostupno: Alternativno, vaš vozač takođe može status automatski podeliti pomoću aplikacije LKW.APP kompanije Aparkado. U tu svrhu mu takođe pošaljite, kao što je gore opisano, link sa podacima o turi. Posle klika na link se u pretraživaču pametnog telefona vozača prvo otvara TIMOCOM aplikacija. Odatle vozač dodatnim klikom dospeva u aplikaciju LKW.APP, gde mu se prikazuju podaci o turi i dodatne instrukcije. Zatim se ažuriranja statusa automatski dele preko GPS funkcije pametnog telefona, tako da vozač nema dodatnih obaveza.

LSV_Modul_Izografikoni_prevoznik

Za vas nije izvodljiva nijedna od prethodno pomenutih varijanti? Onda status pošiljke u svakom trenutku možete ručno uneti u detalje pošiljke u okviru TIMOCOM Marketplacea. U tu svrhu jednostavno ostavite prazne podatke kod „Status putem GPS-a“ i „Status preko vozača“. Onda idite u praćenje pošiljke i otvorite željenu pošiljku. Tamo možete da ručno unesete odgovarajući status (od „Krenuo do mesta utovara“ do „Istovar završen“).

LSV_Modul_Izografikoni_ručno

Možete da koristite TIMOCOM praćenje pošiljke uživo u svakom trenutku i to besplatno – bilo da ste nalogodavac ili nalogoprimac. Želite dodatnu udobnost, npr. putem konsultacija ili povezivanja sa vašim TMS/ERP sistemom? Rado ćemo vam poslati ponudu.

Dobili ste nalog za transport preko TIMOCOM Marketplace? Onda ga prihvatite i planirajte. Sa samo nekoliko klikova može da povežete svoje vozilo ili da vašem vozaču pošaljete sve potrebne informacije na pametni telefon.


Dobili ste nalog za transport putem e-pošte? Onda ga ovde registrujte i planirajte u njemu sadržane pošiljke.
 

Ne, vozač ne mora da preuzme aplikaciju niti da se registruje, da bi saopštio status. Podaci se ili automatski šalju putem telematike vozila ili vi možete vozaču poslati sve informacije o turi na njegov pametni telefon – na primer putem aplikacije WhatsApp ili elektronske pošte. Vozač zatim može da otvori turu u svom pretraživaču na pametnom telefonu i da ručno unese status. 
 

Ako vaš vozač već koristi aplikaciju LKW.APP kompanije Aparkado, preko nje takođe može da podeli status sa vama. Potrebno je unapred preuzeti aplikaciju.

Posle otvaranja linka vozač može da pozove i pokrene turu. Podešavanjem statusa vozač navodi u kojoj fazi transporta se trenutno nalazi. Ažuriranja statusa se automatski prenose u TIMOCOM Marketplace, tako da dispečer u svakom trenutku može pratiti gde se pošiljka nalazi.

Pregled ture_2

Dokumenti mogu da se sasvim jednostavno dodaju, takođe direktno putem fotografije sa kamerom mobilnog telefona.

Otpremanje dokumenta

Za pružanje usluge praćenja pošiljke uživo neophodno je poslati podatke preko sistema kompanije TIMOCOM. Podatke koristimo ciljano kako bismo omogućili komunikaciju između nalogodavca i nalogoprimca. TIMOCOM pruža sredstva da se sa drugim učesnicima uvek dele samo informacije koje se zaista i treba da se prosleđuju. Podaci se ne prosleđuju trećim licima. Odgovarajući vlasnik podataka u svakom trenutku ima kontrolu nad svojim podacima i u okviru praćenja pošiljki uživo odlučuje o tome kada i u kom obliku se podaci stavljaju na raspolaganje i dele.

Podaci koje prikuplja i obrađuje TIMOCOM se čuvaju na serverima u Evropi. Računski centri koje koristi TIMOCOM su sertifikovani u skladu sa ISO/IEC 27001.

Zaštita podataka prevoznika za TIMOCOM je prioritet. Mi smanjujemo obradu ličnih podataka vozača na minimum. Posebno ne sačinjavamo profile kretanja ljudi i vozila iz GPS podataka. Osim toga izbegavamo prikupljanje ličnih podataka i nije nam potrebno navođenje imena, adrese e-pošte itd.

Upoznajte TIMOCOM praćenje pošiljke uživo za prevoznike

Mariusz Mróz će vam rado pružiti uvid i odgovoriće na vaša pitanja

Mariusz_Mróz_DSC02213-web
Mariusz Mróz
Carrier Onboarding Manager
+49 211 88 26 26 47 mmroz@timocom.com
do vrha