25.06.2020

Sa TIMOCOM-om na putu ekspanzije i izvoza

Proizvođač nameštaja Dodić doo proširuje sopstvenu distribuciju u samostalnu transportnu delatnost

Vozni park preduzeca Dodic doo je porastao zahvaljujuci koriscenju TIMOCOMovog sistema

Od 2009. godine TIMOCOM dozvoljava pristup svom sistemu i preduzećima iz proizvodnje i trgovine. Da je proširenje i na ovaj krug klijenata bilo korak u pravom pravcu, jasno pokazuje priča o uspehu klijenta Dodić doo. 

Uz pomoć TIMOCOM-a proizvođač tapaciranog nameštaja proširuje svoje tržište na kupce iz zapadnoevropskih zemalja i gradi svoj drugi oslonac: transportne usluge.

Izbegavanje praznih vožnji, dodela suvišnih transporta i pronalaženje prevoznika za transport sopstvene robe – klijenti TIMOCOM-a imaju najmanje jednu od ove tri želje.

Srpski proizvođač nameštaja Dodić doo ima sve tri, od kad je 2016. godine postao deo mreže TIMOCOM-a. Porodično preduzeće osnovano 2003. godine doživljava sve veću popularnost i na taj način rastuću prodaju višestruko nagrađivanog tapaciranog nameštaja. Teritorija za isporuku se stalno povećava i uskoro uključuje sve balkanske zemlje.

Rentabilne povratne vožnje i osvajanje tržišta zahvaljujući TIMOCOM-u

Kako bi se klijentima ponudila najbolja usluga, Dodić doo se od početka oslanja na sopstvenu distribuciju nameštaja sopstvenim voznim parkom. Međutim, za preduzeće se ubrzo postavlja pitanje rentabilnosti jer su se vozila nakon isporuke vraćala prazna u fabriku. Kako bi ostao veran sopstvenom kredu, Dodić doo traži rešenja za optimizaciju iskorišćenosti kapaciteta i susreće se sa mogućnostima nemačkog FreightTech preduzeća TIMOCOM. 

Ubrzo postaje jasno da aplikacije TIMOCOM-a zadovoljavaju i druge potrebe proizvođača. Pored pronalaženja tereta u povratku preduzeće vidi i mogućnost da sirovine za proizvodnju nameštaja kao i viškove koji prevazilaze kapacitete sopstvenog voznog parka transportuju drugi klijenti.

Dodić doo 2016. godine najzad potpisuje ugovor o korišćenju TIMOCOM-ovog sistema i tako postaje klijent porodičnog preduzeća koje počiva na istim premisama: bliskost sa klijentima, kvalitet na visokom nivou i optimizacija radnih procesa.

„Ozbiljan sistem sa proverenim međunarodnim klijentima, izvanredan korisnički interfejs i transport po primerenim cenama“, rezimira Igor Janjić, špediter, utiske preduzeća Dodic doo i dodaje: „To je bio znak za početak za nas kao transportno preduzeće i istovremeno kao isporučioca sopstvene robe na međunarodnom tržištu.“

Sa TIMOCOM-om Dodić doo etablira transport kao drugu delatnost preduzeća

Saradnja uskoro donosi plodove. Dodić doo gradi sopstvenu mrežu prevoznika od preko 43.000 proverenih klijenata TIMOCOM-a i proširuje vozni park. On u međuvremenu broji 12 vozila, a 15 od 220 zaposlenih proizvođača nameštaja radi samo u transportnom sektoru.

Od skoro preduzeće proizvodi svoj nameštaj u proizvodnoj hali površine 6.000 kvadratnih metara i uspeo je da proširi svoje tržište na neke zapadnoevropske zemlje.

„Razvijali smo se paralelno sa TIMOCOM-om“, kaže Bratislav Dodić, direktor i vlasnik firme. „Bili smo u stanju da optimizujemo naše povratne vožnje i proširimo naše polje delatnosti na transportno tržište, i da povećamo broj svojih vozila. Pored balkanskih zemalja naš nameštaj je sada dostupan i kupcima u Austriji, Grčkoj, Švajcarskoj, Italiji, Rumuniji i Poljskoj.“

Hrabrost da se prihvati inovacija je spojila dva preduzeća. „TIMOCOM koristimo svakog dana“, kaže Igor Janjić i uz pomoć aplikacije Tereti neposredno pre zasluženog odlaska kući brzo dodeljuje jedan transportni nalog.

Testirajte besplatno

Preuzmi saopštenje za štampu
do vrha