Uvid u cene prevoza tereta: Transparentniji troškovi prevoza i jasne konkurentske prednosti
Uvid u cene prevoza tereta: Transparentniji troškovi prevoza i jasne konkurentske prednosti
Uspešno partnerstvo: Gunnar Gburek, portparol kompanije i rukovodilac Business Affairs u TIMOCOM-u, Hansjörg Haller, generalni direktor Translogica, Marc Pfaffenberger, direktor Translogica und Oliver Jäger, direktor Key Account & Partner Management TIMOCOM-a (s leva na desno).
Na ovogodišnjem sajmu transportne logistike, predstavljen je novi interfejs kompanije TIMOCOM i Translogica: Freight Price Insights – inovativno rešenje koje obezbeđuje još veću transparentnost i efikasnost u određivanju cena transporta.
Intenzivna saradnja između TIMOCOM-a i Translogica-e, dve renomirane kompanije za logistička rešenja, dovela je do razvoja rešenja koje korisnicima pruža aktuelne uvide u cene za uporedive ponude prevoza tereta. Uvođenjem TIMOCOM Freight Price Insights interfejsa, korisnici dobijaju pristup aktuelnim cenama prevoza za određene rute, na osnovu ponuđenih cena prevoza na TIMOCOM berzi tereta.
Orijentacija za cenovnik
Prednosti interfejsa su očigledne: Ponuđači tereta, špediteri i pružaoci logističkih usluga mogu donositi informisane odluke o cenama zahvaljujući preciznim informacijama na tržištu. Pristup sveobuhvatnim podacima smanjuje nesigurnost oko odgovarajućih troškova prevoza i pruža jasne smernice za podnošenje ponuda za prevoz i sklapanje ugovora. Ovo štedi vreme i ne samo da dovodi do optimizovanih poslovnih procesa, već i povećava operativnu efikasnost.
Uzbudljivi uvidi u funkcionalnost
Demonstracija uživo Translogica-e na štandu TIMOCOM-a, pružila je zainteresovanima uzbudljiv uvid u funkcionalnosti rešenja i pokazala koliko jednostavna može biti međusistemska integracija.
„Naša misija je da podržimo logističku industriju modernim rešenjima.“ „Sa TIMOCOM Freight Price Insights interfejsom, pravimo još jedan veliki korak ka budućnosti transportnog poslovanja zasnovanoj na podacima“, objašnjava Gunnar Gburek iz TIMOCOM-a. „Kroz naše partnerstvo sa TIMOCOM-om stvaramo sinergiju koja čini tržište transporta transparentnijim i generiše pravu dodatnu vrednost za korisnike.“ „TIMOCOM Freight Price Insights je sledeći logičan korak u digitalizaciji logistike“, dodaje Hansjörg Haller, generalni direktor kompanije Translogica. Zajedno sa Marc Pfaffenbergerom, generalnim direktorom kompanije Translogica, i Oliver Jägerom, direktorom Key Account Management-a u TIMOCOM-u, uspešno su završili sajam Transport Logistic 2025, nakon brojnih pozitivnih povratnih informacija posetilaca.
Digitalna saradnja kao model za budućnost
TIMOCOM Freight Price Insights impresivno pokazuje kako digitalne tehnologije mogu pokrenuti saradnju u logistici kroz zajednički rad. Kompanije svih veličina su pozvane da otkriju mogućnosti novog interfejsa i iskoriste prednosti podataka o cenama prevoza tereta u realnom vremenu.