Ocene – veća sigurnost pri izboru transportnih partnera
Dodeljivanje i primanje ocena za naloge
Ocenite svoje izvršioce naloga ili nalogodavce nakon završenih transporta na TIMOCOM Road Freight Marketplace. Svakom ocenom aktivno doprinosite većem poverenju i transparentnosti u sistemu – nalog po nalog.
Za sve koji dodeljuju terete
Vaše prednosti:
- Više sigurnosti: Pozitivne ocene za komunikaciju, rukovanje teretom kao i pravovremeno utovar i istovar daju vam sigurnost da je vaš teret u dobrim rukama.
- Prvi izbor: Kroz pozitivan skor preduzeća bićete kao nalogodavac preferirani od strane transportnih preduzeća.
- Ušteda vremena: Na osnovu ocena drugih korisnika sistema, odlučujete još bolje i brže koji je poslovni partner pravi za Vas.
Za sve koji vrše transport
Vaše prednosti:
- Više sigurnosti: Ocene o tačnosti plaćanja, fer odnosu i komunikaciji pomažu Vam pri izboru Vaših poslovnih partnera.
- Povećajte vrednost brenda: Pozitivne ocene utiču na bolje pozicioniranje Vašeg preduzeća – i time povećavaju Vašu prednost u odnosu na konkurenciju.
- Efikasnost: Zahvaljujući transparentnim ocenama unutar Marketplace-a, na jednom mestu pronalazite reprezentativna mišljenja o potencijalnim poslovnim partnerima.
Evo kako sve to funkcioniše
Dodelite ocene za izvršene transportne usluge
Čim se dostigne datum istovara, uključeni poslovni partneri dobijaju obaveštenje da mogu međusobno da se ocenjuju prema principu 5 zvezdica. Da biste mogli da date ocenu, mora biti dokazano da je nalog zaista realizovan. Taj dokaz može biti dostavljen na dva načina:
- Dogovor na TIMOCOM berzi tereta
- Transportni nalog preko TIMOCOM-a
Ocena različitih kategorija
Ocena nalogodavca:
- Komunikacija sa ugovornim partnerom
- Tačnost pri utovaru i istovaru
- Rukovanje teretom i dokumentima
Ocena izvršilaca naloga:
- Komunikacija sa ugovornim partnerom
- Pravednost dogovora
- Pravovremenost plaćanja
👉 Brza ocena: Možete oceniti sve kategorije istovremeno samo jednim klikom.
Rejting preduzeća i pojedinačne ocene u profilu firme
U profilu preduzeća prikazuje se rejting preduzeća, na osnovu svih ocena dodeljenih od izvršilaca naloga i naručilaca usluge. Takođe, ovde možete videti prosečnu ocenu za svaku od pojedinačnih kategorija.
Imate li pitanja? Rado ćemo Vam pomoći:
Često postavljana pitanja (FAQ)
Da biste mogli da ostavljate ili dobijate ocene za obavljene transportne usluge, neophodno je da zaključite transakciju preko TIMOCOM Road Freight Marketplace. Evo koraka:
Potvrda naloga: I izvršioci naloga i nalogodavac moraju potvrditi ili dogovor ili transportni nalog.
Ocena: Nakon što je transport obavljen, obe strane mogu međusobno da se ocenjuju.
Na taj način je osigurano da su oba ugovorna partnera zaista zajednički izvršila nalog.
Svojeg poslovnog partnera možete oceniti od dana nakon datuma istovara. Za to imate najmanje 44 dana plus dogovoreni rok plaćanja. Ukoliko nije dogovoren rok plaćanja, na raspolaganju imate ukupno 104 dana za izvršenje ocene.
Kada ocenjujete izvršioca naloga, možete oceniti sledeće kategorije:
- Komunikacija sa dispečingom
- Pravovremeno utovar i istovar
- Rukovanje teretom
- Rukovanje dokumentima
Kada ocenjujete nalogodavca, mogu se oceniti sledeće kategorije:
- Komunikacija
- Ferme ugovorne dogovore
- Plaćanje
Svaka kategorija se jednako vrednuje u ukupnoj oceni. Nepoocenjivane podkategorije se ne uključuju u izračunavanje. Takođe možete oceniti sve kategorije jednim klikom.
Ne, nije moguće ostaviti komentar na ocenu. Podela na podkategorije omogućava detaljniju ocenu, tako da komentari nisu potrebni.
Rezultat preduzeća izračunava se kao prosek ocena kao izvršioca naloga i ocena kao nalogodavca. Nakon prve primljene ocene, ovaj rezultat je vidljiv na Vašem profilu preduzeća.
Da, bićete automatski podsećeni na otvorene ocene. Čim ocenjivanje bude moguće, dobićete obaveštenje preko zvona u Road Freight Marketplace. Pored toga, kontakt osobe koje su navedene u transportu dobiće obaveštenje putem e-pošte.
Ukoliko nije unet kontakt za transport, svi korisnici Vaše kompanije dobiće obaveštenje putem ikone zvona i e-poštu (pod uslovom da su to dozvolili u podešavanjima). Jednokratno će biti poslata i dodatna podsjetnica putem navedenih kanala.
Možete pronaći preduzeća za koja još niste dali ocenu na dva načina:
- Pregled transportni nalozi
- Pregled dogovori
Jednostavno filtrirajte prema transportima koji još nisu ocenjeni.
Ako niste zadovoljni svojom ocenom, možete jednom zatražiti ispravku od ugovornog partnera. To možete učiniti direktno preko detaljnog prikaza transportnog naloga ili zaključenja posla u Road Freight Marketplace-u (odeljak "Bewertung").
Preporučujemo da dodatno lično kontaktirate ugovornu stranu kako biste objasnili razloge Vašeg zahteva.
Ocena se odmah nakon objavljivanja direktno uračunava u skor preduzeća, čak i ako je naknadno podnet zahtev za ispravku koji je još uvek otvoren. Čim se izvrši ispravka, skor preduzeća se ponovo izračunava.
Odgovor na zahtev za ispravku mora biti dat u roku od 7 dana.
TIMOCOM kao neutralni ponuđač ne može da ispravlja ili briše ocene. Molimo Vas da uspostavite direktan kontakt sa Vašim ugovornim partnerom i iskoristite mogućnost ispravke koja Vam je dostupna za svaku ocenu.
U slučaju pauziranja ugovora (bez otkazivanja), sve ocene ostaju sačuvane.