25.04.2016

Preko Messenger-a kompanije TimoCom poslato je 2 miliona poruka

Kucanje, pregovaranje, zaključivanje ugovora za transport

(2)

Erkrat, 24.03.2016 – Od kraja novembra prošle godine Business Messenger kompanije TimoCom je na tržištu i pojednostavljuje svakodnevnu poslovnu komunikaciju više od 110.000 korisnika najveće platforme za transport u Evropi. Tokom ova četiri meseca preko nove alatke za komunikaciju je poslato preko 2 miliona poruka. Tako je sve omiljenija opcija iz privatnog života „pisanje umesto telefoniranja“ prodrla i u poslovni svet.

„Zdravo! Od četvrtka se daje ovaj sjajni novi film u bioskopu. Hoćeš li da se vidimo za vikend?“, pišemo da bismo pitali brzo, bez trošenja mnogo vremena na telefonu. Ovo više ne važi samo za privatni život i slobodno vreme, već ima velike prednosti u svakodnevnoj poslovnoj komunikaciji. To se naročito odnosi na ubrzani svet transporta u kome su često važni neposredne reakcije i raspoloživost. Zbog toga je IT preduzeće za transportnu branšu krajem novembra prošle godine uvelo TimoCom Messenger. Od početka on optimizuje za korisnike obradu naloga u okviru berze tovara i tovarnog prostora i nudi im mnogo korisnih funkcija. Tako je u prva četiri meseca preko nove alatke za komunikaciju poslato već 2 miliona poruka.

TimoCom Messenger – Brzo, sigurno, jednostavno

Pomoću aplikacije Business Messenger korisnici mogu da kontaktiraju ponuđača samo jednim klikom ukoliko ih zanima određena ponuda tovara ili tovarnog prostora na platformi za transport. Prednosti četovanja koje je povezano sa ponudom su očigledne. Ponuđač odmah zna o kojoj se od postavljenih ponuda za transport radi i može odmah da reaguje. Tako se eliminišu dugačka objašnjavanja koja su do sad bila neophodna u telefonskim razgovorima. Na kraju se tekst četa iz sigurnosnih razloga može sačuvati na lokalnom disku kao PDF datoteka ili odštampati i kasnije služiti kao dokumentacija. Između ostalog korisnici mogu uz TimoCom Messenger uvek biti sigurni da imaju posla sa proverenim poslovnim partnerom: Isključivo korisnici TimoCom-a imaju pristup platformi i alatki za komunikaciju. Osim toga, Messenger podleže nemačkom zakonu o telekomunikacijama i strogo je usaglašen sa odgovarajućim striktnim propisima o zaštiti podataka. To, na primer, znači da TimoCom prenosi sve poslate poruke u šifrovanom obliku tako da nije moguć nikakav uvid u tekstove dijaloga. Još jedna prednost je funkcija sinhronizovanja na više uređaja. Kada se prijavite na tablet ili pametni telefon, dakle na mobilni uređaj, svi kontakti i sadržaj četa se ponovo učitavaju. To znači da korisnik u svakom trenutku i sa bilo kog mesta ima pristup platformi i Messenger-u i da neće propustiti nijednu poslovnu šansu. Pored obrade naloga, još jedan važan aspekt u transportnom poslovanju je i negovanje poslovnih kontakata. Osim za obavljanje poslova, korisnici mogu da koriste opšte četovanje kako bi stupili u kontakt ili održavali kontakte sa izabranim poslovnim partnerima.

Korisnici aplikacije Messenger ove godine između ostalog mogu da se raduju novim korisnim funkcijama: „Mi ćemo koristiti povratne informacije od naših korisnika o korišćenju TimoCom Messenger-a da dodatno poboljšamo funkcije na smislen način. To znači da nećemo uvoditi igrice jer se ovde radi pre svega o komunikaciji vezanoj za ponude u okviru berze. Na primer, korisnici će moći još bolje da upravljaju svojim kontaktima.“ kaže portparol kompanije TimoCom Marcel Frings.

Preuzmi saopštenje za štampu
do vrha