16.11.2018

Buhr Grupa je izabrala TimoCom-ov interfejs kao digitalni turbopokretač

Kako je Buhr Grupa uz pomoć TimoCom-ovog interfejsa TC Connect dospela u brzu traku za preticanje

(3)

Erkrat, 16. novembar 2018. godine - Učiniti radne korake jednostavnijim i efikasnijim je za branšu transporta i logistike važnije nego ikad. Protok podataka se mora ubrzati na pravom mestu. Rešenja za to su interfejsi.

Klijent

Od 1989. godine Buhr Grupa kao stalno rastuće porodično preduzeće sa današnjih

130 zaposlenih, 65 šlepera i specijalnom opremom iz Bergena u Donjoj Saksoniji posluje u celom svetu. „Naše preduzeće je prvobitno bilo nadležno za transport poljoprivrednog otpada. Tokom vremena smo se specijalizovali za transport papira, drveta, pića, građevinskog materijala i ulja“, kaže direktor Walter-Christoph Buhr.

 

Izazovi

Logistika u današnje vreme zahteva donošenje brzih odluka, bez odlaganja, i optimalno odvijanje transporta. Zato je Buhr Grupa postavila sebi za zadatak da uspostavi brz i jednostavan kontakt sa svojim transportnim partnerima.

 

Koje probleme je imala Buhr Grupa?
„Unos i obrada transportnih ponuda u banku podatka su bili veoma naporni. Ponude su se morale duplo evidentirati. Jednom u sopstvenom sistemu upravljanja transportom „Gehr Dispo SP“ i još jednom kod TimoCom-a. To je nerviralo i oduzimalo puno vremena“, kaže Walter-Christoph Buhr.

 

Ovaj proces se dakle morao optimizovati i ubrzati. Zbog toga su se odlučili za interfejs TC Connect TimoCom-a, najveće transportne platforme u Evropi. Za podešavanje ređenje je bilo angažovano softversko preduzeće Gehr Datentechnik koje je razvilo interni sistem upravljanja transportom. Zadatak je bio da se uz pomoć TC Connecta uštedi vreme i smanje troškovi. Takođe je cilj bio optimizacija utovara pri povratku kako bi se izbegle prazne vožnje. One su na kraju krajeva sa svoje strane veliki troškovni faktor.

 

Koje prepreke je imalo IT odeljenje Gehr Datentechnik?

Veliki izazov za softversko preduzeće je bilo stvaranje uravnoteženog odnosa između funkcije i primene. To znači: Kompleksnost da, ali samo ako se njome može dobro rukovati. Najobimniji sistemi su beskorisni ako ih niko ne može efikasno koristiti. Takođe je interfejs trebalo urediti koliko je to moguće jednostavno i automatizovano. Zbog toga je razvijen asistent za uređenje koji je TimoCom-ovoj osobi za kontakt poslao uputstva za instalaciju elektronskom poštom.

 

 

Rešenja

Koje konkretne prednosti sada imaju dispečeri? Šta se promenilo?

„Saradnici dodele utovara sada moraju samo još postaviti kvačicu. Podaci se nakon toga bez problema prenose u banku podataka TimoCom-a. Bez duplog unosa, bez utroška vremena“, opisuje Walter-Christoph Buhr funkcionalnost novog interfejsa.

 

Završene radnje se osim toga uklanjaju, kako ne bi više zadržavale. Ako se, na primer, pronađu odgovarajući transportni partneri, ponuda tovara se automatski briše. To dodatno štedi vreme i stvara slobodan prostor za koncentrisanje na druge stvari u procesu prevoza. Dodatna prednost: Svi zahtevi kupaca se ovom uštedom vremena naprosto bolje obrađuju.

 

TimoCom-ov interfejs TC Connect sada omogućuje automatizovan prenos evidentiranih naloga (na primer kao zbirni prenos).

„Zahvaljujući besprekornoj saradnji sa našim proizvođačem softvera Gehr Datentechnik i TimoCom-om podešavanje i realizacija interfejsa je bila dečja igra“, raduje se Walter-Christoph Buhr.

 

Prednosti

TC Connect osetno štedi vreme u procesu rada. „Preračunato na nedelju dana uštedi se ukupno otprilike 4 sata vremena“, objašnjava Walter-Christoph Buhr. Od digitalizovanog procesa profitira takođe i Gehr Datentechnik kao ponuđač sistema upravljanja transportom. On ima konkurentsku prednost u odnosu na sisteme upravljanja transportom bez direktne veza sa TimoCom-om.

 

I kod same optimizacije utovara u povratku TC Connect nudi dobre usluge. Brzo je stvoreno jezgro stalnih transportnih partnera preko kojih je sa svoje strane pridobijeno mnogo novih klijenta. Efekat koji značajno povećava promet.

 

Dobar primer za celokupnu transportnu branšu kao lekcija

Na primeru Buhr Grupe je jasno koje prednosti nudi povezivanje na interfejse (takođe i application programming interface ili skraćeno API) TimoCom-a: „Povećavaju se radna efikasnost i brzina u svakodnevnom odvijanju posla. I to je jedna o najvažnijih tema u okviru procesa digitalizacije transportne i logističke branše“, zaključuje na kraju Lars Küpper, Solutions Manager kod TimoCom-a

 

Ono što već funkcioniše kod Buhr Grupe i obezbeđuje brže procese i uštedu vremena, i druga preduzeća mogu dobro iskoristiti za optimizaciju svojih procesa. „Raste svest branše kada je u pitanju potreba za digitalnim rešenjima zbog čega TimoCom dobija sve više upita klijenata o ovoj temi“, dodaje Küpper.

 

Digitalizacija nije više samo jedna apstraktna reč iz nauke i medija. Ona sve više ulazi u preduzeća i već sada pomaže da se radna svakodnevica uredi jednostavnije ili komfornije.

Preuzmi saopštenje za štampu
do vrha